    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Janko Muzykant na warsztatach Samyanga
    Date: Tue, 21 May 2013 00:53:03 +0200

    In article <519a8d69$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>,
    jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> wrote:

    > Też byłem i potwierdzam. :)
    I ja, i ja.
    Choc przyznam, ze to wyprostowanie tiltem/shiftem Wawelu (chyba od
    strony ulicy Straszewskiego, afair) gdzie w srodkowej czesci jedna z
    wiez wygladala jak ta z Pizy i tlumaczenie, ze to dlatego, ze to stare
    sredniowieczne mury, krzywe same z siebie, jakos mnie nie przekonalo.
    :-(

    > A szkiełka całkiem zacne. :)

    Mhm, zdecydowalem sie na kupno fiszaja.
    Szkoda ze nie bylo wiecej czasu, bo jeszcze te mirrory chcialem
    sprawdzic.

    Tak czy siak - podziekowania dla Janka Muzykanta, i organizatorow.
    I na przyszlosc - nie ma sie czego wstydzic (patrz dowcip Jasia o pracy
    taty w gej-klubie) i na przyszlosc chetnie tutaj przeczytam info o
    takich imprezach z jakims wyprzedzeniem.
    --
    TA