    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda bez dokumentów - jak to wygląda w praktyce
    Date: Thu, 4 Apr 2013 14:13:29 +0200

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości
    >Takie szybkie pytanie: jak w praktyce wygląda
    >postępowanie w przypadku zatrzymania kierowcy
    >do kontroli, gdy nie ma on przy sobie żadnych
    >dokumentów?
    >Pytam, bo właśnie dzisiaj wyszedłem z domu bez
    >portfela i dokumentów, i tak też będę musiał
    >jeszcze trochę pojeździć.

    Praktyka - puszcza. Oczywiscie jak bedziesz grzeczny.
    Nie ty jeden zapominasz, musieliby nic nie robic tylko zatrzymywac.

    Gdzies tam na drugim koncu oczywiscie sa kradzieze samochodow, wiec
    powinienes im ulatwic stwierdzenie ze nie jestes podejrzany.
    Wiedziec na kogo pojazd zarejestrowany, gdzie mieszkasz, gdzie
    ubezpieczyles.
    A moze przystapia do przeszukania zatrzymanego - a nuz znajda portfel
    z dokumentami.

    Gdzies tam jest wlasnie sprawa OC - teoretycznie powinni odholowac
    pojazd jesli sie nie okazesz polisa.
    Ale to chyba juz zmieniono, a i sprawdzic moga. No chyba ze
    sprawdzenie pokaze ze polisy nie ma :-)

    >Wprawdzie ostatnią
    >kontrolę miałem jakieś 5 lat temu, ale znając
    >życie, dzisiaj mnie pewnie złapią ;)

    Bo to teraz co 5 lat kontroluja, wiec nadszedl czas :-)

    A moze zmeczeni po swietach :-)

    J.