  • 1. Data: 2011-07-24 20:35:45
    Temat: Re: Jazda na goraco :)
    Od: "W.Kr." <k...@p...onet.pl>

    > A według mnie pod Lema podpada porada żeby do łożysk po 2 złote używanych do

    > przesuwania piecyka. Przymocowanych do nóg tego piecyka śrubami używać smaru

    > wysokotemperaturowego. I co mi zrobisz?

    A może odwrócić problem? Kozy nie ruszać. Przesuwać budynek.
    W.Kr. z uśmiechem.

  • 2. Data: 2011-07-24 20:55:13
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > A może odwrócić problem? Kozy nie ruszać. Przesuwać budynek.
    > W.Kr. z uśmiechem.

    Budynek jest przytwierdzony do Ziemi (planety). Lepiej kozy nie
    ruszać, a przesunąć planetę.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 3. Data: 2011-07-25 07:53:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jul 24, 9:55 pm, "pluton" <z...@g...pl> wrote:

    > Budynek jest przytwierdzony do Ziemi (planety). Lepiej kozy nie
    > ruszać, a przesunąć planetę.

    O, wstrzymał kozę ruszył Ziemię, polskie go wydało plemię. Ale rusz tą
    Ziemię tylko trochę, żeby dalej nie poleciała, bo kozy w Niemczech
    potem będziesz szukał.
    Konrad

  • 4. Data: 2011-07-28 19:30:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 22:55:13 +0200, pluton napisał(a):

    > Budynek jest przytwierdzony do Ziemi (planety). Lepiej kozy nie
    > ruszać, a przesunąć planetę.

    Ale pomysl - przyjda noca, zechca przesunac piec, beda sie mocowac,
    silowac, samochodami ciagnac - i nikt nie zauwazy ze to ziemianke trzeba
    przesunac :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-07-28 19:56:40
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-28 21:30, J.F. pisze:

    > Ale pomysl - przyjda noca, zechca przesunac piec, beda sie mocowac,
    > silowac, samochodami ciagnac - i nikt nie zauwazy ze to ziemianke trzeba
    > przesunac :-)

    Gorzej jak przyjda noca, kolbami w drzwi załomocą... ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-07-29 18:47:20
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Gorzej jak przyjda noca, kolbami w drzwi załomocą... ;)

    Ale ty ze snu podnosząc skroń
    stan u drzwi i... kieliszek w dłoń.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2011-07-29 21:58:52
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-29 20:47, pluton pisze:

    > Ale ty ze snu podnosząc skroń
    > stan u drzwi i... kieliszek w dłoń.

    Nie takie rzeczy żeśmy ze śwagrem w '39 robili ;)

  • 8. Data: 2011-07-30 09:11:13
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    venioo <p...@o...eu> napisał(a):

    > Gorzej jak przyjda noca, kolbami w drzwi załomocą... ;)

    Trudno załomotać w takie drzwi :)
    http://www.youtube.com/watch?v=CXeiSrLoICE&feature=r
    elated

    Podziemne tunele mieszkalne wietnamskie.
    Około 3min20sek jest opis podziemnej kuchni.
    http://www.youtube.com/watch?v=OWAF4v28G84

    Teraz można nawet zwiedzać te ciekawe konstrukcje
    i zrobić film z takiej wycieczki.
    Około 7min10sek pokazany jest ukryty wylot komina:
    http://www.youtube.com/watch?v=IlDqKZAGKEA

    Dobre rozwiązanie dla leśnych bimbrowni ;-)
    Lepsze od przesuwania na kółkach w ukrycie ;-)

    WM

  • 9. Data: 2011-07-30 14:20:58
    Od: "W.Kr." <k...@p...onet.pl>

    > Nie takie rzeczy żeśmy ze śwagrem w '39 robili ;)
    > venioo
    Co sie nie da zrobić !
    My po dwóch flaszkach tak naprawilim teściowi bramkę co mu ze zawiasów ślatywała, że
    już
    siódmy rok stoi. Tylko teściu z podwyrza wychodzi przez stodołę.

    W.Kr.

  • 10. Data: 2011-08-01 15:57:40
    Temat: Odp: Re: Jazda na goraco :)
    Od: Henryk Kuczera <h...@g...com>

    Grupa nie działa u mnie.Nie wiem czemu.
    Czopuch komina może być przesuwny.

    Czemu te Google tak żle u mnie ostatnio działają?