  • Data: 2019-01-04 15:46:06
    Temat: Re: Jeden numer w dwóch sieciach
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-04 o 13:55, J.F. pisze:

    > A, a to faktycznie jest nieco dziwne.
    > Ale tamto pisales w grudniu :-)

    Nie. Pisałem 3 stycznia.
    Łatwo można sprawdzić. ;p

    > Wychodzace beda dzialaly (poki operator dziala) i operator moze je
    > oznaczyc dowolnym nr telefonu.

    W tym akurat przypadku oznacza to ten sam numer. Dzwonię ze swojego
    numeru na swój numer.

    > Kiedys skonczy i to chyba wczesniej niz pozniej.
    > Moze zreszta uwaza, ze juz skonczyl, a ze operator byl wirtualny, to
    > dziala, bo ich rzeczywisty nie zablokowal.
    > Musisz duzo gadac ... i ciekawe, kto za to zaplaci  :-)

    Ciekawe! :)
    Na razie dzwonię z sieci Rebtel, tak jest w informacjach na ekranie.

    > Ale konczacy operator powinien chyba zglosic numery do uwolnienia ... i
    > ciekawe - zapomni zglosic, czy zapomni, ze przeniesione zostaly i juz
    > nie sa jego :-)

    Nie wiem, jak ro się odbywa, a2mobile wszystko załatwiał w moim imieniu.
    Chyba Rebtel nie za bardzo może ingerować w numery będące w innej sieci?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/