  • 1. Data: 2018-12-24 08:44:10
    Temat: Jeden numer w dwóch sieciach
    Od: h...@g...com

    Powiem więcej, dwa numery.
    Tak mam od tygodnia.
    Jeden numer loguje się do dziewicy i a2mobile, a drugi również do Virgin i Rebtel.
    Z wszystkich czterech można normalnie dzwonić, rozmowy przychodzą jednak tylko na
    numery z Virgin.
    W trakcie przenoszenia numeru do a2... otrzymałem informację, że są problemy i
    migracja będzie przesunięta.
    Więc przeniosłem drugi numer też do Virgin, która mnie przygarnęła z dwoma numerami,
    a potem nagle a2...jeden z nich.

    Ten z Rebtel przestanie działać na początku przyszłego roku, ciekawie jak długo
    będzie działać ten z a2...

  • 2. Data: 2018-12-24 11:04:02
    Temat: Re: Jeden numer w dwóch sieciach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik h.sliwinski napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >dwoma numerami, a potem nagle a2...jeden z nich.
    >Ten z Rebtel przestanie działać na początku przyszłego roku, ciekawie

    Nie ma sie czym chwalic.
    Pochwal sie, jak sie wyprostuje, albo numery znikna i "nic sie juz nie
    da zrobic".

    J.

  • 3. Data: 2018-12-24 22:10:02
    Od: h...@g...com

    Zniknięciem się nie martwię, oba to leżaki.
    Poza tym przypisane są do Virgin, nawet wyszukiwarka to pokazuje.

  • 4. Data: 2018-12-28 11:01:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2018 22:10:03 UTC+1 użytkownik h...@g...com
    napisał:
    > Zniknięciem się nie martwię, oba to leżaki.

    Z czystej ciekawości:
    Jaki jest sens trzymania "leżaków"?

  • 5. Data: 2018-12-29 18:00:03
    Od: h...@g...com

    W moim przypadku z powodu upolowania jakiś czas temu, za grosze, złotych numerów w
    Play.
    Jeść nie woła...

  • 6. Data: 2019-01-03 21:09:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-24 o 11:04, J.F. pisze:

    > Pochwal sie, jak sie wyprostuje, albo numery znikna i "nic sie juz nie
    > da zrobic".

    Mam podobnie.
    Numer dzisiaj przeniesiony z Rebtel do a2mobile, karty w dwóch
    telefonach. Rozmowy przychodzące - tylko na aparat z kartą a2mobile, na
    drugi się nie da.
    Ale telefonować mogę z obu, również z jednego na drugi. Przypominam: ten
    sam numer. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2019-01-04 10:30:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >na drugi się nie da.
    >Ale telefonować mogę z obu, również z jednego na drugi.

    Chyba z drugiego na pierwszy, bo z a2mobile na wlasny numer ... chyba
    sie nie uda.

    >Przypominam: ten sam numer. :)

    Dziwne to nie jest. Nowy operator zarejestrowal numer w centralnej
    bazie i rozmowy przychodzace sa kierowane do niego.
    Stary operator ciagle karte utrzymuje i jak widac - numeru
    wychodzacego nie zmienil.

    Inaczej moze byc gdy telefonuje ktos z sieci starego operatora, bo kto
    wie gdzie wtedy sie najpierw przydzial numeru sprawdza.

    Tylko pytanie, czy stary operator kiedys nie skasuje nr i przy okazji
    nie usunie wpisu z centralnej bazy ... tego do nowego operatora :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-01-04 12:46:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Przecież dość wyraźnie napisałem, można sprawdzić - jak wół widnieje wyżej:
    Rozmowy przychodzące - tylko na aparat z kartą a2mobile, na drugi się
    nie da.

    > Dziwne to nie jest.

    Jest.
    Jest bo Rebtel twierdzi, że od 3 stycznia już skończył działalność.

    > Nowy operator zarejestrowal numer w centralnej
    > bazie i rozmowy przychodzace sa kierowane do niego.

    Wychodzące od niego również działają.

> [...]
    > Tylko pytanie, czy stary operator kiedys nie skasuje nr i przy okazji
    > nie usunie wpisu z centralnej bazy ... tego do nowego operatora :-)

    To raczej niemożliwe jest.
    Ciekawi mnie, kiedy Rebtel naprawdę zakończy działalność?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2019-01-04 13:55:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Przecież dość wyraźnie napisałem, można sprawdzić - jak wół widnieje
    >wyżej:
    >Rozmowy przychodzące - tylko na aparat z kartą a2mobile, na drugi się
    >nie da.

    Z czego wniosek, ze ten a2mobile, to jest ten pierwszy, a ten Rebtel
    to drugi.

    Wiec czemu piszesz, ze z jednego na drugi mozna, skoro na drugi nie
    mozna ? :-P

    >Jest.
    >Jest bo Rebtel twierdzi, że od 3 stycznia już skończył działalność.

    A, a to faktycznie jest nieco dziwne.
    Ale tamto pisales w grudniu :-)

    >Wychodzące od niego również działają.

    Wychodzace beda dzialaly (poki operator dziala) i operator moze je
    oznaczyc dowolnym nr telefonu.

    >To raczej niemożliwe jest.
    >Ciekawi mnie, kiedy Rebtel naprawdę zakończy działalność?

    Kiedys skonczy i to chyba wczesniej niz pozniej.
    Moze zreszta uwaza, ze juz skonczyl, a ze operator byl wirtualny, to
    dziala, bo ich rzeczywisty nie zablokowal.
    Musisz duzo gadac ... i ciekawe, kto za to zaplaci :-)

    Ale konczacy operator powinien chyba zglosic numery do uwolnienia ...
    i ciekawe - zapomni zglosic, czy zapomni, ze przeniesione zostaly i
    juz nie sa jego :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-01-04 15:46:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 13:55, J.F. pisze:

    > A, a to faktycznie jest nieco dziwne.
    > Ale tamto pisales w grudniu :-)

    Nie. Pisałem 3 stycznia.
    Łatwo można sprawdzić. ;p

    > Wychodzace beda dzialaly (poki operator dziala) i operator moze je
    > oznaczyc dowolnym nr telefonu.

    W tym akurat przypadku oznacza to ten sam numer. Dzwonię ze swojego
    numeru na swój numer.

    > Kiedys skonczy i to chyba wczesniej niz pozniej.
    > Moze zreszta uwaza, ze juz skonczyl, a ze operator byl wirtualny, to
    > dziala, bo ich rzeczywisty nie zablokowal.
    > Musisz duzo gadac ... i ciekawe, kto za to zaplaci  :-)

    Ciekawe! :)
    Na razie dzwonię z sieci Rebtel, tak jest w informacjach na ekranie.

    > Ale konczacy operator powinien chyba zglosic numery do uwolnienia ... i
    > ciekawe - zapomni zglosic, czy zapomni, ze przeniesione zostaly i juz
    > nie sa jego :-)

    Nie wiem, jak ro się odbywa, a2mobile wszystko załatwiał w moim imieniu.
    Chyba Rebtel nie za bardzo może ingerować w numery będące w innej sieci?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/