  • Data: 2019-04-12 10:00:03
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > A jest taki? Jest 400, 600, 800, 800XL, 65XE 130XE, ST, takie tam...

    Jest jest.

    http://www.chmurka.net/r/usenet/atari/20190407_21130
    4.jpg (i pozostałe
    fotki w katalogu). Tu jest jeszcze brudny, świeżo po zdjęciu z szafy.
    Teraz wygląda trochę lepiej (zdjąłem obudowę, wyczyściłem, klawisze też
    wyczyściłem na tyle na ile się dało, wlutowałem też gniazdo zasilania,
    DIN7 jak w oryginale).

    (tak, wiem że mam syf nie z tej ziemi)

    > A umie to cacko udawać uturbienie stacji dysków? I/lub magnetofonu, bo z
    > tego, co kojarzę, wpina się je w to samo złącze..

    A ja wiem... ;) dopiero będę się z tego "doktoryzował".