    From: "HF5BS" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Date: Tue, 16 Apr 2019 11:29:16 +0200
    <q8qlgs$40l$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@t...no1>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:5207fae3-1591-46d1-92d5-b791ab2d276c@trust.no1.
    ..

    > U Ciebie są duże straty? Które obszary się uszkodziły?

    Zależy, do czego się odnnieść. Chodzę jeszcze nieco koślawo, nie podbiegam
    do autobusu, ale chodzę sam.
    Napisali cos "nerw 7", czy jakos tak, że dys... oj, musiałbym zerknąć do
    wypisu.

    > Tak... mózg ma jednak pewną plastyczność.

    Inaczej najdrobniejsze pierdulamentaszybko by go na amen rozbroiły.

    > Bezwzględnego zakazu może nie było, ale czy to na pewno dla Ciebie w tym
    > stanie dobre i zdrowe?

    Nigdy nie jest, ale jeśli zachować umiar, to myślę, że nie powinno zbytnio
    się ujemnie odbić.