  • Data: 2019-09-24 03:33:54
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 maja 2019 07:06:19 UTC-7 użytkownik Queequeg napisał:

    > Piotr też mi zupełnie zniknął, ostatnio widziałem go w wątku o starych
    > telefonach (bo w sumie o czym innym? :) ).

    Jestem, sporadycznie zaglądam. Faktycznie bardziej działam w "starych telefonach" -
    http://telesfor99.org. Nie mogłem znaleźć żadnego czynnego serwera nntp działającego
    z USA.

    Przykra sprawa ze Sławkiem. Młody facet - 51 lat! Widzieliśmy się chyba dwa razy - na
    zlocie 7.2002 w Lwówku (notabene, pisałeś że masz zdjęcia - nie podrzuciłbyś?) oraz
    bardziej kameralnie w Poznaniu 2003 r. w jakiejś restauracji, stamtąd mam zdjęcia.
    Siedziałem koło Sławka właśnie :(

    W ogóle nie kojarzę Cię po mailu, a z pewnością się znamy.

    P.