    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Date: Sat, 28 Sep 2019 13:47:45 +0000 (UTC)
    <q9a7ap$bp7$1@node1.news.atman.pl> <q9af4n$jql$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...no1>
    <q9pv84$d8o$1@node1.news.atman.pl>
    <5cc20d5b$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9tlmf$h82$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@t...no1>
    <5cc62dc4$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@t...no1>
    <3...@g...com>
    <5...@t...no1>
    <a...@g...com>
    <6...@g...com>
    <9...@t...no1>
    <c...@g...com>
    <4...@t...no1>
    <f...@g...com>
    <6...@t...no1>
    <2...@g...com>

    Piotr C. <k...@g...com> wrote:

    > Działa, dzięki! Co prawda dalej trzeba wywoływać tin z całą litanią parametrów no
    ale to już drobiazg

    Alias, skrypt... :)

    > Tak miałem - pobiera coś ponad 1500 postów / 68 wątków, najstarszy AWS-7 - kolory
    cośtam, z końca 2017. Wygląda że więcej nie ma na serwerze...?

    Tak... teraz sprawdziłem i faktycznie na pmt jest tylko 68 wątków. Serwer
    ma bufor 4 GB na całe pl i alt.pl, dlatego ekspirują.

    > - W wątku nie mogę przeskoczyć automagicznie do najstarszego posta. "$"
    > idzie do "ostatniego", a numerowane są dość karkołomnie (znowu ten
    > autyzm...) - chyba ostatni post w najstarszej gałęzi, np. tutaj - post
    > Toma z kwietnia jest OSTATNI :/

    Hmm, nigdy tego nie potrzebowałem, ale... chyba najstarszy to po prostu
    pierwszy? Wtedy przycisk home działa.

    > - sortuje wątki po dacie rozpoczęcia a nie ostatniego wpisu i nie widzę
    > takiej opcji sortowania w konfigu. Przeoczę, gdy ktoś odpisze na stary
    > wątek.

    A ustawienie sort_threads_type na 3 lub 4?

    3 Last posting date (descending), sort threads by date of last posting
    descending.

    4 Last posting date (ascending), sort threads by date of last posting
    ascending.

    Czy to nie to?

    > No i ostatnia rzecz - piszę tego posta od nowa w góglu. Bo napisałem w
    > tinie, w edytorze nano (bo soft rozwijany od 1991 czyli 28 lat nie
    > dorobił się własnego),

    To nawet nie to, że się nie dorobił. Czytnik ma czytać grupy a nie
    edytować pliki. Niech pliki edytują edytory, a dokładniej -- ulubiony
    edytor, taki jaki każdy sobie skonfiguruje :)

    Widać tę filozofię też w archiwach tar.gz. Tar nie kompresuje, a gzip nie
    archiwizuje.

    > zapisałem, następnie w widoku Twojego posta na dole pytanie czy wysłać,
    > no to zrobiłem (s)end i wcieło.

    Domyślam się, co się stało. Pewnie odpowiedziałeś wciskając 'r', a nie
    'f'. Wtedy odpowiadasz autorowi, mailem, i pojawia się możliwość wysłania
    przez 's' (send). Jak odpowiadasz przez 'f' (follow-up to group), to nie
    masz 's' (send) tylko 'p' (post).

    > Zapisany w /root plik również. Co ciekawe na grupie test wysłałem bez
    > problemu. Ech, powiem Ci, Outlook Express z nieoficjalną łatką
    > (odpisywanie pod cytatem, kodowanie PL) naprawde robił robote.

    OE PowerTool?

    W sumie nigdy nie używałem (używałem gołego OE, później przez krótki czas
    pine, a potem przerzuciłem się na tina i tak już zostało -- pocztę czytam
    alpine), ale ludzie sobie ją chwalą.