    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <q8q7in$aut$1@node2.news.atman.pl> <q8qlm4$497$1@node1.news.atman.pl>
    <q9a7ap$bp7$1@node1.news.atman.pl> <q9af4n$jql$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...no1>
    <q9pv84$d8o$1@node1.news.atman.pl>
    <5cc20d5b$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9tlmf$h82$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@t...no1>
    <5cc62dc4$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@t...no1>
    <3...@g...com>
    <5...@t...no1>
    <a...@g...com>
    <6...@g...com>
    <9...@t...no1>
    <c...@g...com>
    Date: Tue, 15 Oct 2019 09:45:16 +0200

    Dnia Wed, 25 Sep 2019 16:51:06 -0700 (PDT), Piotr C. napisał(a):

    > Jestem wytrwały, więc spróbowałem tego tin. Nieee!
    > Pomijając (chyba) brak plików konfiguracyjnych, wszystko z command
    > line, to: na p.m.t. wczytało jakieś 60-70 wątków. Za każdym
    > otwarciem wczytuje od nowa. Postowanie "not allowed". To jest po
    > prostu masochizm, naprawdę dziwię się ówczesnym programistom ich
    > brakowi wyobraźni (do dzisiaj to niestety pokutuje w linuksach
    > chociaż jest postęp).

    Tin jak najbardziej dziala, byc moze tylko musisz plik konfiguracyjny
    wytworzyc. I postuje.

    Ja sie pozegnalem bo faktycznie wczytywal za kazdym razem list od
    nowa. Poki uzywalem na maszynie, gdzie byl serwer newsow i czytal
    przez pliki, to bylo dobrze. Przez internet trwalo za dlugo ... i
    przesiadlem sie na slrn.

    Masochizm moze sie objawic w linkach http - dawniej nie potrafily
    otworzyc same. Moze teraz juz potrafia.
    Wiec zaznaczyc, skopiowac, wkleic do przegladarki ... a jak dluzszy,
    to skleic kilka linii.

    J.