    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jeszcze raz VHDL - problem ze zwięzłym zapisem
    Date: Wed, 27 May 2015 17:40:48 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu środa, 27 maja 2015 12:09:27 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Funkcja logiczna wydaje znacznie prosztsza.
    > Ale moze nie doceniam kompilatora.
    > Jesli masz wszystko przygotowane ... moze bys zrobil drugi projekt w
    > alternatywnej wersji, tylko jak to ocenic - % zajetosci zasobow,
    > wyliczona maksymalna czestotliwosc pracy, czas pracy kompilatora ?
    > To ostatnie najmniej istotne :-)
    >

    >Jako jedeny moduł w FPGA, Twoja wersja zajmuje minimalnie mniej
    >zasobów czysto logicznych (LUT's), ale tyle samo Flip-Flopów, co jest
    >akurat oczywiste (rejestr posuwny). Natomiast w całości mojego
    >projektu zastosowanie modułu w/g Twojego pomysłu - na odwrót. >Dzieje
> [...]

    No, to ciekaw jestem jak to kompilator zrealizowal.

    Dodawanie 32 liczb 11-bit- wydaje mi sie, ze to bardzo wredna funkcja.
    Oczywiscie mozna zrealizowac zwyklymi sumatorami dwoch liczb, nawet
    tyle samo ich trzeba, ale czas propagacji powinien wzrosnac.
    Jak zrobil "liniowo" a nie "drzewem binarnym", to nawet sporo wzrosnac

    Chyba, ze nawet nie zblizyles sie do granicy szybkosci ...

    J.