  • Data: 2016-12-06 18:02:09
    Temat: Re: KIno domowe samsung ht-db300 spdif problem
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:309252476.20161206160003@pik-net.pl.invalid...
    > Jeśli po drucie, to możesz mieć problem zakłóceń z potencjału masy,
    > szczególnie jeśli jesteś podłączony całym sprzętem do jakieś
    > kablówki/anteny zbiorczej.

    Coś w tym jest, mam podobny problem, choc tu tylko dość spory przydźwięk
    sieci, ewidentnie od prądów wyrównawczych. Pozostaje chyba odseparować masy
    jakimiś kondziołami? Jak odepnę antenę/kabel od dekodera, to przydźwięk
    natychmiast znika. Ale zła masa najprawdopodobniej idzie od telewizora.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.