  • Data: 2018-06-28 11:35:57
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-28 o 10:33, LordBluzg(R) pisze:

    > Łżesz jak bura suka :)

     Czyli jak twoja matka? :)

    > Linki podałem, podałem obliczenia.

    Gówno podałeś. To co wskazałeś dotyczy tylko mikroskopijnej części
    zagadnienia teoretycznego, a ponadto bez uwzględnienia najważniejszego
    czynnika - chłodzenia i środowiska pracy.

    > Ja nadal mam rodziców, wspaniałych.

    Nie wierzę, aby ktoś normalny mógł spłodzić coś takiego jak ty.

    > Na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Za głupiznę nie ma u mnie nagrody :)

    Rozumiem. Twoja matka alkoholiczka i prostytutka z ojcem pojebanym
    alkoholikiem zapewne też ciebie nie darzyli szacunkiem i cały czas
    tłukli po głowie, mszcząc się za to, że nie pozwolono cię wyskrobać.
    Dlatego też uważasz, że szacunek to nagroda, a nie coś co się domyślnie
    należy każdemu człowiekowi.