  • 1. Data: 2013-12-02 23:43:24
    Temat: Kamera i rozdzielczość
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Mam taką kamerę Microsoft LifeCam VX-6000
    Podają, że sensor ma 1280x1024.
    http://download.microsoft.com/download/A/6/A/A6A2409
    1-9D6F-4941-A6E9-E0127C7FF503/TDS_LifeCamVX-6000.pdf
    Okno widoku z kamery przy ustawieniach 640x480, 800x600, 1280x1024 ma zawsze
    640x480. Nie można rozciągnąć, zrobić pełnego okranu.
    Zapisać video można max 800x600. Zdjęcia max 1280x1024.

    Na pudełku napisane 1,3 Megapixel Video. Ani nie widać tych 1,3, ani tego
    zapisać w 1,3 jako video.

    Dałem się nabrać?

    Robert

  • 2. Data: 2013-12-04 22:20:32
    Temat: Re: Kamera i rozdzielczość
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message

    > Na pudełku napisane 1,3 Megapixel Video. Ani nie widać tych 1,3, ani tego
    > zapisać w 1,3 jako video.
    >
    > Dałem się nabrać?

    W oprogramowaniu firmowym nie ma jakiegos interpolowanego programowego
    upiekszacza-upscalera do tego 1.3?
    Byc moze zapisze 1.3 Mpix ale z jaka jakoscią.

  • 3. Data: 2013-12-04 22:24:20
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote in message

    Dodam jeszcze :

    http://techgage.com/article/microsoft_lifecam_vx-600
    0_vx-3000/2/

  • 4. Data: 2013-12-04 23:28:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "ggs"
    > Byc moze zapisze 1.3 Mpix ale z jaka jakoscią.

    Przy wybraniu 1.3 Mpix przycisk nagrywania staje się nieaktywny. Tylko
    fotka.

    Robert

  • 5. Data: 2013-12-05 00:17:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-04 23:28, Użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > "ggs"
    >
    > Przy wybraniu 1.3 Mpix przycisk nagrywania staje się nieaktywny. Tylko
    > fotka.

    Przelicz sobie 25 fotek na sekundę razy rozdzielczość jaką byś
    chciał a potem porównaj z przepustowością USB.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-12-05 01:59:56
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przelicz sobie 25 fotek na sekundę razy rozdzielczość jaką byś
    > chciał a potem porównaj z przepustowością USB.

    Z kompresja (jaka), czy bez?
    Z kompresja, to i FHD 25p pojdzie na hi-speed.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-12-05 10:06:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-05 01:59, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

    > Z kompresja (jaka), czy bez?
    > Z kompresja, to i FHD 25p pojdzie na hi-speed.

    Skoro nie poszło to zgadnij, jest kompresja czy nie ma ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-12-05 20:20:28
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Ale to nie może powodować nieaktywności przycisku, co najwyżej rwałoby transmisję,
    poza tym aż 25 klatek na sekundę to nie jest
    jedenaste przykazanie.

    Załozyciel wątku zapewne padł ofiarą kreatywnego marketingu i tyle.
    Robi fotki w 1,3 Mpix?
    Robi.
    To co się klient w Polaczkowie czepia.

    -----

  • 9. Data: 2013-12-05 20:52:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    No to w tym watku - sa jakies kamerki 720p @ 30fps VIDEO do PC?

  • 10. Data: 2013-12-05 22:24:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Próbowałem innych programów.
    CamDesk
    FSCamView
    Media Player Clasic Home Cinema
    VLC

    I o dziwo tylko VLC odtwarza w 1,3 Mpix.

    Robert