    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera termowizyjna z chin co to warte ?
    Date: Thu, 15 Jun 2017 11:18:02 +0200

    On 2017-06-15 11:16, ewrrwe wrote:
    > Jako że rozpada mi się juz mój pirometr jeszcze działa mimo że zaliczył
    > kilka upadków z wysokości. Niestety włącza się w nim jakieś zabezpieczenie i
    > czasem się buntuje. Miałem kupić nowy jednak wpadłem na pomysł
    > kupienia kamery termowizyjnej zamiast pirometru i jak zwykle mam dylemat
    > co kupić. Na aliexpres jest takie cuś
    https://pl.aliexpress.com/item/flir-sell-hot-Infrare
    d-Thermal-Camera-manufacturer-flir-camera/3236503628
    0.html
    > i jak to ma się do https://www.testo.com/pl-PL/testo-865/p/0560-8650. Może
    > nie warto przepłacać? Interesuje mnie kamera z fakturą VAT do 5000zł
    > wiem że to nie dużo ale jak narazie niemam wielkich wymagań. Sprzętu z
    > chin nie mogę odliczyć od podatku więc kwota jaką moge wydać to max
    > 2500zł. Zakres temperatur w jakich działam to +100 stopni do -30 stopni.
    > Może jest jakieś forum o kamerach gdzie mógł bym się czegoś dowiedzieć?

    flir e4 kosztuje 3768 brutto a da sie z niego zrobic e8 bo sprzetowo sie
    nie roznia, mam, dziala

    http://www.eevblog.com/forum/thermal-imaging/flir-e4
    -thermal-imaging-camera-teardown/

    co do chinczyka - nie mialem w rece wiec sie nie wypowiadam, ale cena
    wyglada dosyc ladnie, byc moze zbyt ladnie jak na przyzwoite urzadzenie