  • Data: 2018-01-16 22:32:34
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 Jan 2018 21:13:34 +0100, Uzytkownik

    > Mało widzisz.
    > Spójrz na wskazanie prędkości.

    LAG ponad sekundę, dokładność wskazania jak to z GPS, zjazd z górki, do
    tego może być hamowanie silnikiem... co tam mam niby zobaczyć?

    > Reakcja jest prawie natychmiastowa.

    Ponad sekundę reakcji, co wskazałeś wcześniej, to się ma jak przy dużej
    prędkości coś niespodziewanego wyskoczy/wyjedzie (trudniej ocenia się
    odległość, dochodzi element zaskoczenia tzw. zbaranienia, trzeba ocenić czy
    prócz hamowania wymijać etc.) i to też są widły w najgorszym wypadku od 0,7
    do 1 -- ale nie sekunda przy 30km/h gdzie widać jak na tacy pojazd
    poprzedzający...

    > Wciska hamulec jak tylko mija studzienkę,

    Chyba jakiś inny film oglądasz -- taxi staje "dęba" jeszcze zanim autor
    filmu minie studzienkę, a filmowiec zaczyna hamować dopiero gdy już taxi
    praktycznie stoi w miejscu... Zagapił się na psy pieski po prawej czy panią
    na wózku (czy z wózkiem?), może na telefon czy na radio zerknął, albo się
    zamyślił i tyle -- potem było tylko ratowanie sytuacji, zgrzyt zębami i
    abeesami. Ale po co tu twierdzić coś o "natychmiastowej reakcji" to już nie
    wiem.

    > ale widać, że początkowo wciska
    > hamulec trochę niepewnie jakby myślał, że tamten tylko zwolnił, ale
    > pojedzie dalej. Dopiero teraz taryfiarz zaczyna mocniej hamować, a w
    > ułamku sekundy po nim Przemek.

    Jeśli wg ciebie nagrywajacy doprowadził do takiej sytuacji już wcześniej
    mając nogę na hamulcu, to już w ogóle go pognębiasz.

    > Kłopoty to raczej Ty masz, ale z głową, skoro doszukujesz się jakichś
    > problemów u mnie :)

    Nie rób z siebie drugiego koguta -- bo to wstyd normalnie. Przecież
    przywołuję jedynie to co sam napisałeś w TYM wątku nieco wcześniej:

    "Takich sytuacji, ze ktoś ostro hamuje przede mną czy nawet się wciśnie i
    hamuje mam *masę*. Nierzadko po *kilka* w *ciągu* *dnia*."

    To nie jest NORMALNE, nie jest też normalne że taki czas reakcji uważasz za
    "natychmiastowy".

    --
    Pozdor
    Myjk