  • 1. Data: 2019-11-21 01:56:25
    Temat: Kanał/podjazd Warszawa
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Hej, znacie jakiś darmowy i ogólnie dostępny kanał lub podjazd w
    Warszawie? Musze podkręcać osłony termiczne w samochodzie i szkoda mi
    wydawać kasę na takie głupoty a jak widać po zadaniu nie planuję nic
    trudnego, długiego ani brudzącego :)

  • 2. Data: 2019-11-21 08:13:21
    Temat: Re: Kanał/podjazd Warszawa
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    może coś w stylu http://www.greenpointauto.pl/cennik/
    http://www.samoobslugowy.waw.pl/warsztat/

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2019-11-21 09:53:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 08:13, tck pisze:

    > może coś w stylu http://www.greenpointauto.pl/cennik/
    > http://www.samoobslugowy.waw.pl/warsztat/

    Ciekawa sprawa - nawet nie wiedziałem, że jest coś takiego... :-)
    T.

  • 4. Data: 2019-11-21 09:59:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 01:56, PlaMa pisze:
> [...]
    > Warszawie? Musze podkręcać osłony termiczne w samochodzie i szkoda mi
    > wydawać kasę na takie głupoty a jak widać po zadaniu nie planuję nic

    Wyobrażasz sobie ogólnodostępny kanał, który wkrótce nie byłby zasrany
    (w przenośni i dosłownie)?

  • 5. Data: 2019-11-21 10:45:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 09:59:44 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Wyobrażasz sobie ogólnodostępny kanał, który wkrótce nie byłby zasrany
    > (w przenośni i dosłownie)?

    U nas sa takie dwa od lat:
    Jeden przy stacji paliw, drugi na dużym osiedlu tzw wojskowym bo mieszkają tam
    głownie żołnierze z pobliskiej jednostki
    Nie są to kanały a najazdy tego typu
    https://i.imged.pl/najazd-samochodowy.jpg

  • 6. Data: 2019-11-21 17:30:25
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-21 o 10:45, Kris pisze:

> [...]
    > Jeden przy stacji paliw, drugi na dużym osiedlu tzw wojskowym bo mieszkają tam
    głownie żołnierze z pobliskiej jednostki

    Było to kiedyś (w poprzednim ustroju) popularne rozwiązanie dla
    majsterkowiczów.
    I zostało zaorane z powodu ekologii.
    Te które przeżyły u mnie są nieczynne, mają na stałe zablokowany wjazd.
    A większość została rozebrana lub przerobiona.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-11-21 18:49:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-11-21 01:56, PlaMa wrote:
    > Hej, znacie jakiś darmowy i ogólnie dostępny kanał lub podjazd w
    > Warszawie?
    Kanał Żerański. :-D Może auto jest już w takim wieku, że się nadaje. :-D

    > a jak widać po zadaniu nie planuję nic trudnego, długiego ani
    > brudzącego :)
    Jak auto jest w ,,wieku kanałowym", to się nie zdziw, jak pourywasz
    śruby, bo nakrętki się z nimi ,,spieką" z powodu korozji. Od razu
    przygotuj jakieś awaryjne rozwiązanie, np. opaski zaciskowe.

  • 8. Data: 2019-11-21 19:22:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-21 10:45, Kris wrote:

> [...]
    > Jeden przy stacji paliw, drugi na dużym osiedlu tzw wojskowym bo mieszkają tam
    głownie żołnierze z pobliskiej jednostki

    Twizy tak się nie rozkraczy :-)

  • 9. Data: 2019-11-22 00:11:48
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj t-1, 21 lis 2019 w news:qr5jlt$dac$1@gioia.aioe.org napisałeś/aś:

    > Wyobrażasz sobie ogólnodostępny kanał, który wkrótce nie byłby zasrany
    > (w przenośni i dosłownie)?

    U mnie "na mieście" kojarzę 2 takie miejsca. Jedno - to rampa koło
    warsztatu - po godzinach, kiedy plac nie jest zamknięty ludzie sobie tam
    podjeżdzają.
    Drugie - to już biznes :) Parking strzeżony, rampa (cholernie stroma) z
    blokadą na kłódke i pan cieć wynajmuje 10zł/h. Ale jest specjalny
    przesuwany spust(misa) oleju połączona wężem z beczką. Co prawda grunt w
    kanale jest mocno zanieczyszczony olejami i tak się zastanawiałem, czy to
    jest w ogóle legalne, zwłaszcza że cholera wie, co ten facet robi z tym
    zużytym olejem.

  • 10. Data: 2019-11-27 20:08:32
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 18:49, JDX pisze:

    > Kanał Żerański. :-D Może auto jest już w takim wieku, że się nadaje. :-D

    Się nie zmieści :]

    > Jak auto jest w ,,wieku kanałowym", to się nie zdziw, jak pourywasz
    > śruby, bo nakrętki się z nimi ,,spieką" z powodu korozji. Od razu
    > przygotuj jakieś awaryjne rozwiązanie, np. opaski zaciskowe.

    A - opaski zawsze obecne w samochodzie
    B - na litość boską! To tylko osłona termiczna :D W Hardcorowym wydaniu
    da się naprawić puszką po piwie, kawałkiem druta i gumą do żucia :)