  • Data: 2013-09-30 20:22:34
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-28 13:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Uhm. Czyli dla ciebie nie jest niczym niezwykłym założyć np. spodnie
    > całe mokre oraz ubłocone i iść np. na zakupy lub do restauracji. Ciekawe...

    Słabo Ci wychodzi wnioskowanie co do mojej osoby, Andrzeju, więc może
    daruj sobie publikacje tych wniosków. ;-)
    Niezdatność do użytku wcale nie jest tożsama ze zniszczeniem. Przykładem
    choćby latarka z wyczerpanymi bateriami albo samochód bez paliwa w baku.
    Zdatne do użytku nie są (w każdym razie do użytku zgodnego z pierwotnym
    przeznaczeniem, bo znaleźć im jakieś inne zastosowania zawsze się da),
    ale mówić, że są zniszczone? Toż to absurd. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __