  • Data: 2018-03-20 08:15:51
    Temat: Re: Karta do tabletu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-19 o 12:39, Chris pisze:
    > No nie mów że jadąc na wieś na 2 dni bierzesz że sobą konsole żeby grać
    > ... :(

    Na dwa dni nie, ale już na 3 :)

    > Test na T-Mobile Virgin:
    >
    > DL: 2.84/2.90 (drugi test)
    > UP: 2.67/3.25 (drugi test)
    > Ping: 35ms/38ms

    Ten wynik mnie zadziwia - myślę, że nawet dało by się grać :)
    Pytanie tylko jak długo takie parametry się utrzymają - dziennie
    potrzebuję około 1.5 GB lub więcej

    > Virgin LTE:
    >
    > DL: 6.07/6.63(drugi test)
    > UP: 0.18/0.03(drugi test) :):):):)
    > Ping: 28ms/32ms(drugi test)

    Tak się właśnie dzieje ciągle w Virgin na sieci Play w obu lokacjach
    gdzie najczęściej korzystam z mobilnego netu - zwykle bardzo fajnie, ale
    chwilami transfer spada do zera (nie tylko upload).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om