  • 1. Data: 2009-06-15 21:03:53
    Temat: Kaski NZI - opinia posiadaczy
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

    Witam serdecznie
    Jak w temacie - poszukuje opini osob ktore posiadaja kaski tego malo znanego
    w Polsce producent.
    Link do strony - http://www.nzi.es/
    Szczegolnie interesuja mnie modele z blenda. Przebilem sie juz chyba przez
    cala oferte kaskow z blendami odostepnych na naszym rynku (od Cabergow do
    Schubertha) i z roznych powodow wszystkie odrzucilem. Ostatnia nadzieja w
    Hiszpanach.

    GPZ 500 S 1996
    FZ6 Fazer 2006

  • 2. Data: 2009-06-15 22:09:19
    Temat: Re: Kaski NZI - opinia posiadaczy
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "SQBI" <s...@o...pl> napisał

    > Przebilem sie juz chyba przez cala oferte kaskow z blendami odostepnych na
    > naszym rynku (od Cabergow do Schubertha) i z roznych powodow wszystkie
    > odrzucilem. Ostatnia nadzieja w Hiszpanach.

    To raczej gdzies w Hiszpanii musisz sie popytac.
    Jednak skoro nie zadowolil cie zaden kask poczynajac od Caberga a konczac
    na Schubercie to juz nie masz co szukac. Masz zbyt wyszukane potrzeby :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2009-06-15 22:34:18
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

> [...]
    > na Schubercie to juz nie masz co szukac. Masz zbyt wyszukane potrzeby :]

    To nie tylko kwestia "potrzeb" ale tez ksztaltu glowy :) Schubert po prostu
    nie pasuje do mojej głowy (swoja droga zadziwiajace sa wyniki testow sharp
    dla tych kaskow), w Nolanie samoistnie opada blenda itd. Z całej palety
    kaskow najsensowniejsza wydaje sie oferta HJC - jakosc-cena. O ile mi
    wiadomo w Katowicach ma byc otawarty sklep z oficjalna dystrybucja NZI ale
    juz wczesniej byly dostepne na allegro. Licze ze ktos juz je testowal.

    --
    GPZ 500 S 1996
    FZ6 Fazer 2006

  • 4. Data: 2009-06-16 08:01:16
    Od: "Bartek F." <b...@g...com>

    On 16 Cze, 00:34, "SQBI" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > dla tych kaskow), w Nolanie samoistnie opada blenda itd. Z całej palety
    > kaskow najsensowniejsza wydaje sie oferta HJC - jakosc-cena.

    A patrzyłeś na coś takiego jak Scorpion EXO 1000? Francuski produkt.
    Ma fajny patent z pompowaną wkładką na policzkach.
    No i blenda ofkorz.

    Macałem go i chyba będzie to mój następny kask :-)
    http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=
    32_53&products_id=22880

    --
    Pozdr
    -Demonos-

  • 5. Data: 2009-06-16 09:38:04
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

> [...]
    >Ma fajny patent z pompowaną wkładką na policzkach.
    >No i blenda ofkorz.

    >Macałem go i chyba będzie to mój następny kask :-)

    Dzieki za informacje Jeszcze tego kasku nie widzialem ale z prezentacji w
    necie wydaje sie byc bardzo interesujaca propozycja w przyzwoitej cenie.

    --
    GPZ 500 S
    FZ6 Fazer

  • 6. Data: 2009-06-16 19:17:22
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "SQBI" <s...@o...pl> wrote
    > Dzieki za informacje Jeszcze tego kasku nie widzialem ale z prezentacji w
    > necie wydaje sie byc bardzo interesujaca propozycja w przyzwoitej cenie.

    Ciekawe jak fajnie gwizdze ten zawias wizjera,
    wysokimi dzwiekami czy raczej buczy i furkocze :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 7. Data: 2009-06-18 16:33:28
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

    > Ciekawe jak fajnie gwizdze ten zawias wizjera,
    > wysokimi dzwiekami czy raczej buczy i furkocze :-)

> [...]
    Trudno powiedziec czy i jak ale ogladalem juz zarowno Scorpiona jak i NZI na
    zywo Obydwa kaski bardzo dobrze wykonane. Bardzo dobrze wykończone, blendy
    nie wala w nos ani same nie opadaja. Scorpion ma bardzo rozbudowana
    wentylacje - mysle ze moze robic mala burze pod kaskiem. Patent z pompka
    rewelacja - szczegolnie dla mnie - szeroka podstawa glowy i waskie policzki.
    Kask "lubi" raczej szerokie glowy. Fajny patent dociskajacy i delikatnie
    uchylajacy szybe. Minus na razie jeden - waga - 1650g dla rozmiaru L NZI -
    bardzo dobre wykonczenie wewnatrz - Shoei moglby sie sporo nauczyc. Szyba za
    zatrzaskiem - mocno dociskajacym szybe do uszczelek. Rozbudowana wentylacja
    + spoiler na kasku (podobnie jak w Scorpion) Dla mnie jeden ewidentny
    minus - skorupa dla osob z owalna glowa - moja szeroka i kanciasta :) nie
    pasuje

    ----
    GPZ 500 S
    FZ6 Fazer