  • 41. Data: 2009-11-18 12:23:01
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-18, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Dziwna ta granica, akurat 46 KM. Czemu nie 45? Czemu nie 55?
    > Granica jest akurat na poziomie Suzuki GS 500, ale Kawasaki ER-5 albo Honda
    > CB 500 są już powyżej.

    Granica dziwna nie dziwna ale wychodzi od 35 kW.
    > Czyżby palce maczało tu lobby Suzuki?

    Tak, Suzuki chce zniewolic swiat swoim niesmiertelnym GS500 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2009-11-18 12:49:22
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    AZ pisze:

    > No i wlasnie w takich momentach ciesze sie ze mam te pare kucy wiecej
    > niz pincetka :-) Czasami nie da sie inaczej wbic niz na rozbiegu
    > zlapac predkosc z jaka jada samochody (czasami jest to ze 100km/h albo
    > i lepiej na autostradzie tylko tam rozbieg dluzszy) i wjechac miedzy nie.

    tak i nie,mając 77KM w Dukacie(zawsze sie katalogowcy śmiali) czy
    obecnie 98,łatwiej takie manewry wykonać,moge odkręcić do końca bez
    uslizgu,nakrycia itp,a przyspieszenie podobne.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 43. Data: 2009-11-18 17:40:29
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

> [...]
    > zlapac predkosc z jaka jada samochody (czasami jest to ze 100km/h albo
    > i lepiej na autostradzie tylko tam rozbieg dluzszy) i wjechac miedzy nie.

    no bez przesady. 500set to może nie rakieta, ale 5s do setki spokojnie
    wyciśnie. Poza tym, jeśli autem da sie wystartować w takiej sytuacji, to
    każdym motocyklem też.

  • 44. Data: 2009-11-18 17:46:41
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Dziwna ta granica, akurat 46 KM. Czemu nie 45? Czemu nie 55?
    > Granica jest akurat na poziomie Suzuki GS 500, ale Kawasaki ER-5 albo
    > Honda CB 500 są już powyżej.

    akurat wszystkie się mieszczą :) kwestia wersji. Gsa też można odblokować,
    tak samo jak honde zablokowac do tych 30-paru KM

  • 45. Data: 2009-11-18 23:02:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy u nas obowiązją imperialne jednostki miar? No chyba że to
    > "u nas" jest gdzie indziej niż "u was" ;-)

    Dobra, chwilowo gdzie indziej.
    A po prawdzie to nie wiem czy 45 czy 50kmh jest prawidłową
    odpowiedzią.
    Ani na razie 50ccm jeździł nie będę ani na "panelową dyskusję" się nie
    wybieram.

    > Ty, ale możliwości techniczno-prawne to jedno, a rzeczywistość to
    > drugie.

    Moim zdaniem powinny jakoś do siebie przystawać.
    Jeżeli przepisy nie przystają do rzeczywistości - to IMO bardzo źle
    dla przepisów.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 46. Data: 2009-11-19 08:26:19
    Od: "Paweł Wolak" <w...@g...com>

    Żeby tego nie wprowadzili

  • 47. Data: 2009-11-19 08:44:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > A jezdziles? :-) Ja tez twierdzilem ze motocykl z przerostem mocy
    > to bezsens,

    Nie uważam ze to bezsens, tylko na razie nie doroslem do takich mocy.

    > no bo i po co? Ale jednak jest cos co do tego ciagnie.

    Wiem ze ciągnie bo mnie tez Ciagnelo ale wybilem sobie z głowy, nie
    wszystko na raz...

    > No i przy wyprzedzaniu nie musze sie stresowac ;-)

    Ja tez:)

    --
    Glub

  • 48. Data: 2009-11-19 08:44:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    "kaktus" <a...@g...pl> wrote:

    > Ja widzialem jak na A przynajmniej uczy sie na skuterze piaggio x8
    > 250.
    > Ciekawe jak pozniej ktos zdaje na manualu jak nigdy biegow nie
    > zmienial.

    Zdaje na własnym sprzęcie a potem ma wpis ze moto z awtomatem only..
    --
    Glub

  • 49. Data: 2009-11-19 08:44:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-19, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Wiem ze ciągnie bo mnie tez Ciagnelo ale wybilem sobie z głowy, nie
    > wszystko na raz...

    Mi sie niestety nie udalo, czlowiek sobie nawciskal usprawiedliwien
    dla swojego wyboru, a do tego sie napalil jak gupi i tak zostalo ;-)
    Ale... nie zaluje :-)

    > Ja tez:)

    Zmienisz kiedys zdanie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2009-11-19 08:49:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-19, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Zdaje na własnym sprzęcie a potem ma wpis ze moto z awtomatem only..
    No i wtedy tylko automatami moze jezdzic? Debilizm... tzn. debilizm
    robic takie prawo jazdy. Czy az tak mozna sie bac manualnej skrzyni
    biegow?

    A co do automatow, to potrafia narobic bigosu ;-) Sam bylem swiadkiem
    takiej na parkingu, przyjechal gosc jakims wiekszym skuterem Suzuki
    i stawial go na centralke, na kierownicy mial mufki. Nie wiem jak
    ale odkrecil na maksa, skuter ruszyl, zaparl sie o samochod na przeciwko
    chwile walczyl z nim, polozyl sie z nim na boczek, pokrecil baczki
    przy okazji zahaczajac o 2 samochody no i jakos zgasil. Szok... ale
    jakos od smiechu nie moglem sie powstrzymac ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200