  • 11. Data: 2011-08-25 09:13:37
    Temat: Re: Kawasaki ER6-N silnik mocno sie grzeje
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-25 11:05, Glub pisze:

    > Ty sie mozesz cieszyc. Ja tylko troche martwić.

    Jako ciekawostka: Sportster 1200 S - minimum 3.6, max. 4,6. W trasie,
    przy predkosciach nieprzepisowych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2011-08-25 09:58:09
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 25-08-2011 o 11:13:37 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    >>> Smutne. Buell XB12X - 4.7-5,7 litra. To pierwsze przy 2 osobach w
    >>> gorach,

    To się nie liczy. W górach co chwila się zjeżdża z górki.

    > to ostatnie przy predkosciach niedozwolonych w Polsce.

    140 kmh?

    Jak bym nim podojeżdżał do pracy przez miesiąc, to by się okazało, że
    wciąga 8. Mnie to jakoś wszystko dużo pali:

    Skuter 125ccm - 3
    Skuter 300ccm - ponad 4
    DL650 - 6-7
    TE630 - po mieście około 6, ale nie dotarty to go oszczędzam. Ile w polu
    to nawet nie wiem.

    > Jako ciekawostka: Sportster 1200 S - minimum 3.6, max. 4,6. W trasie,
    > przy predkosciach nieprzepisowych.

    E tam. Raz się rozpędzi a potem to już buju-buj. Nic dziwnego, że to takie
    oszczędne.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]

  • 13. Data: 2011-08-25 10:13:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-25 11:58, Nikanor pisze:

    > To się nie liczy. W górach co chwila się zjeżdża z górki.

    > 140 kmh?

    150-160 kmh

    > E tam. Raz się rozpędzi a potem to już buju-buj. Nic dziwnego, że to
    > takie oszczędne.

    Ale to chyba kazdy pojazd tak ma ?

  • 14. Data: 2011-08-25 10:25:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    > 140 kmh?

    140 jest dozwolone w Polsce.

    Pozdr
    DP

  • 15. Data: 2011-08-25 10:40:48
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 25-08-2011 o 12:25:40 Don Pedro <n...@o...pl> napisał(a):
    > 140 jest dozwolone w Polsce.

    Zaktualizowano bazę danych. Dziękować.

    --
    Nikanor

  • 16. Data: 2011-08-25 10:43:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-25 12:40, Nikanor pisze:

    > Zaktualizowano bazę danych. Dziękować.

    Slaby z Ciebie kierowca skoro nie orientujesz sie w aktualnych
    przepisach. 140 na autostradach mozna u nas smigac juz od kilku miesiecy.

  • 17. Data: 2011-08-25 11:31:32
    Od: Bodzar <b...@o...pl>

    > Jak bym nim podojeżdżał do pracy przez miesiąc, to by się okazało, że
    > wciąga 8. Mnie to jakoś wszystko dużo pali:
    Ja jakoś też tak mam że jak mówią że pali od 6-8 to u mnie 8,5 a
    grubasem nie jestem

  • 18. Data: 2011-08-25 11:51:50
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 25-08-2011 o 12:43:35 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Slaby z Ciebie kierowca skoro nie orientujesz sie w aktualnych
    > przepisach. 140 na autostradach mozna u nas smigac juz od kilku miesiecy.

    Jakbyś wiedział ilu jeszcze przepisów nie znam/nie pamiętam/nie
    przestrzegam, to by ci się dopiero zjeżyło!

    Mnie to się tak jeżyło, że wyłysiałem.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, TE630]

  • 19. Data: 2011-08-26 14:08:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 11:58:09 +0200, Nikanor napisał(a):

    > Jak bym nim podojeżdżał do pracy przez miesiąc, to by się okazało, że
    > wciąga 8. Mnie to jakoś wszystko dużo pali:
    >
    > Skuter 125ccm - 3

    Ty się ciesz - mi żonkowe 125 cm3 obudowane piaggio X8 wciąga 3,5-4,5
    l/100 km jeżdżąc po dużym mieście.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2011-08-28 21:01:29
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-08-25 11:58, Nikanor pisze:
    > Dnia 25-08-2011 o 11:13:37 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > DL650 - 6-7

    To u mnie trasa 60% miasto 40% spalanie ostatniego zbiornika wyszło 4.6
    w DL650... W trasie do 120km/h licznikowych w mieście wolniej...

    Dodam że to K6 natomiast K9 kumpla na wyjezdzie w Chorwacji spalał o
    0.1-0.2 mniej a jeździliśmy tak samo... mniej więcej...

    6l to max jaki zanotowałem ale to było na autostradzie przy 160-180
    które już należało do wybitnie nie przyjemnych dla tego motocykla...do
    takich prędkości jest DL1000...

    Pozdrawiam
    Rafał