  • Data: 2014-07-17 14:18:59
    Temat: Re: Kiedy kompakty Olympus, Panasonic na matrcy mikro4/3 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem na myśli niewymienne obiektywy: jasne stałki lub krótkie zoom'y np.

    przeciez sa :

    http://www.m43.eu/nasze-testy/test-panasonic-lumix-g
    -20-mm-f1-7/

    trudno o mniejszy i jasniejszy.

    jesli wymiennosc przeszkadza to nawet da sie unieruchomic na gumie do zucia , albo da
    sie obkleic tixem.

    > 28-115 ze światłem 2.0-2.8.

    tez jest
    http://www.optyczne.pl/1047-Panasonic_G_X_VARIO_12-3
    5_mm_f_2.8_ASPH._P.O.I.S-specyfikacja_obiektywu.html

    i podobne , jasne.
    np

    http://www.optyczne.pl/1081-Panasonic_G_X_VARIO_35-1
    00_mm_f_2.8_P.O.I.S.-specyfikacja_obiektywu.html

    > Są pewne przypuszczenia, że po sukcesie rynkowym np. Fuji X100 cos się
    >
    > pojawi jesienią tego roku na targach Photokina.

    cos sie pojawi , tylko nikt nie wie co to bedzie na pewno i kiedy i czy w ogole ?

    W kazdym razie na pewno sie pojawi to lub tamto.