  • Data: 2014-10-29 23:17:22
    Temat: Re: Klawiatura z kluczykiem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Takie coś było by ok.
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic551228.html
    > Tylko trzeba zrobić. :-(

    Skoro "trzeba zrobić", to dowód na znikomą przydatność urządzenia.
    Inaczej by to już Chińczycy tłukli. Ja wciąż nie wiem po co to komu.

    > A to może być gotowcem?
    > http://allegro.pl/przelacznik-usb-pol-auto-4-2-i4697
    726531.html

    Opis tak zakręcony, że trudno dokładnie pojąć o co chodzi. Pewnie
    Chińczyk zrobił zanim pomyślał, a teraz próbuje jakoś sprzedać.
    Na dobrą sprawę nada się każdy przełącznik KVM. Tylko po pierwsze,
    w stosunku do jednej wtyczki wkładanej w gniazdko jest to przerost
    formy nad treścią. Po drugie, o mechaniczne KVM teraz chyba trudno,
    zwykle komputery zmienia się kombinacją klawiszy na klawiaturze.

    --
    Jarek