  • 11. Data: 2022-02-25 10:05:59
    Temat: Re: Kolejki na stacjach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-24-lutego-2022 o 22:58, Cavallino pisze:
    > Ja też.
    > A nie - wtyczkę do kontaktu włożę.......

    Bo jesteś BEZSILNY ;-)

    Ja zatankowałem do pełna chociaż mogłem za 100 zł. Lżej mi na duszy
    przez miesiąc będzie ;-)

  • 12. Data: 2022-02-25 11:20:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 25.02.2022 09:26, K wrote:
    [...]
    > A ja mam to w dupie, nawet nie wiem ile mam paliwa w baku. Zatankuje jak
    > bede potrzebowal. Co to jest za debilizm z tym rzucaniem sie na paliwo i
    > papier toaletowy, bedziecie ten papier zrec pozniej?
    Nie zapominaj, że oprócz podwyżek spowodowanych wojną mamy też regularną
    inflację spowodowaną światłą, prospołeczną polityką naszego dzielnego
    rządu kierowanego z tylnego siedzenia przez Słońce Narodu. A dupę lepiej
    jest jednak podcierać miękkim papierem toaletowym niż sztywnymi
    banknotami NBP bądź plastikową kartą płatniczą. :-D

    Coś mnie podkusiło i w kwietniu ubiegłego roku kupiłem węgla na 3
    sezony. Najwyraźniej z pieniędzmi nie miałem co robić. ;-) Teraz jestem
    zarobiony na tonie z jakieś 50-60% w skali roku uwzględniając 10% inflacji.

  • 13. Data: 2022-02-25 11:36:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.02.2022 o 02:51, Poldek pisze:

    > Oj, oj, oj...
    > BTW - jakim lodzie?

    No lód był to skorzystałem :-) Opisywałem moje eko-podróże.

    > Jak ruskie zaczną wchodzić do nas,

    Jesteśmy na wschodniej flance, nas nie najdą :-)

    > to ty będziesz swojego SUVa pchał,

    Skąd wziąłbym SUV'a i po co. Twizy nie wystarczy mi?

    > albo będziesz wiał w deszczu i wietrze na rowerze. Ja z rodzinką i
    > podręcznymi bambetlami przy muzyczce z sześciu głośników i z masażem
    > zadka będę przemieszczał się w tempie 140 km/godz. na zachód... :-)

    Do Buga? :-)

  • 14. Data: 2022-02-25 11:37:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.02.2022 o 10:05, _Master_ pisze:

    > Bo jesteś BEZSILNY ;-)
    >
    > Ja zatankowałem do pełna chociaż mogłem za 100 zł. Lżej mi na duszy
    > przez miesiąc będzie ;-)

    O boże, o boże, jaki Ty masz duży wpływ na kolejki na stacji :-)

  • 15. Data: 2022-02-25 11:41:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.02.2022 o 09:26, K pisze:

    > A ja mam to w dupie, nawet nie wiem ile mam paliwa w baku. Zatankuje jak
    > bede potrzebowal. Co to jest za debilizm z tym rzucaniem sie na paliwo i
    > papier toaletowy, bedziecie ten papier zrec pozniej?

    Debilizm to jest czekać aż cena wzrośnie jak można zatankować przed
    wzrostem.

  • 16. Data: 2022-02-25 11:50:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/02/2022 10:41, ii wrote:

    > Debilizm to jest czekać aż cena wzrośnie jak można zatankować przed
    > wzrostem.

    I o ile ci ta cena na zbiorniku wzrosnie 5, 10pln? Cena ropy poszla do
    gory i zaczela spadac. Za kilka dni wroci do poziomu sprzed poczatku
    inwazji.

  • 17. Data: 2022-02-25 11:51:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/02/2022 10:20, JDX wrote:
> [...]
    > zarobiony na tonie z jakieś 50-60% w skali roku uwzględniając 10% inflacji.

    Inflacja jest teraz wszedzie w Europie i poza nia moze nie taka jak w PL
    ale ceny wszedzie i wszystkiego ida do gory. Nie ma co panikowac.

  • 18. Data: 2022-02-25 12:24:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 25.02.2022 02:51, Poldek wrote:
    [...]
> [...]
    > podręcznymi bambetlami przy muzyczce z sześciu głośników i z masażem
    > zadka będę przemieszczał się w tempie 140 km/godz. na zachód... :-)
    Po zbombardowanej drodze rowerem albo pieszo będzie jednak szybciej... :-)

  • 19. Data: 2022-02-25 13:57:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.02.2022 o 11:50, K pisze:

    > I o ile ci ta cena na zbiorniku wzrosnie 5, 10pln? Cena ropy poszla do
    > gory i zaczela spadac. Za kilka dni wroci do poziomu sprzed poczatku
    > inwazji.

    Za rok.

  • 20. Data: 2022-02-25 14:53:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/02/2022 12:57, ii wrote:

    > Za rok.

    predzej cie zaboli koniec ulgi na paliwa, ktora Ci zafundowali Mati z
    Danielem w ramach nowego wala czy innego plusa niz podwyzka cen ropy.