  • Data: 2012-09-22 20:10:07
    Temat: Re: Kolo zapasowe na dachu w boxie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:505dcc21$0$26709$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > No to to ja wiem. Takie kolo jest rowniez o niebo lepsze
    > niz czekanie na assistance.

    Tylko w przypadku, że Ci się gdzieś spieszy.
    Przez 22 lata które podróżuję na 4 kółkach takie zdarzenie miałem raz, a i
    tak nie wiem czy assistance nie przyjechałoby równie szybko.
    Do pracy i tak się spóźniłem i tak, co się pobrudziłem to moje, a gdyby na
    drodze był choćby cień wilgoci, albo załadowany czymś bagażnik, to w ogóle
    samodzielną zmianę z miejsca bym sobie odpuścił.
    A ile paliwa spaliłem dodatkowo wożąc zbędny balast w bagażniku, to nawet mi
    się liczyć nie chce.