  • Data: 2009-06-03 15:18:35
    Temat: Re: Komórka jako modem
    Od: "AU" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z komorki mozesz sie identycznie laczyc przez laptopa, jak i z
    > stacjonarnego, innymi slowy, mozesz to robic z kazdego komputera przez BT
    > badz przez USB...

    A jak przez USB? Moja komórka ma (mini) port USB i mam kabel. Ale chyba
    nie wystarczy połączyć komórkę z komputerem kablem USB? Jaki program
    jest niezbędny/najlepszy?

    Minęło sporo czasu od moich prób z użyciem komórki jako modemu do laptopa
    przez BT. O ile dobrze pamiętam to był to program PC Suite lub podobnie.
    Ale nie wiem czy będzie użyteczny przy korzystaniu z połączenia przez USB
    zamiast BT.

    Dzięki i pozdrawiam
    AU