    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kompatybilność baterii komórkowych
    Date: Tue, 18 Jul 2017 12:55:40 +0200

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 7/17/2017 9:13 AM, J.F. wrote:

    >Sprawdziłem wszystkie jakie znalazłem. Nie, pasują na szerokość ale
    >nie na długość.

    >Sprawy nie ma bo telefon i tak nie jest juz przeze mnie używany. Ale
    >szkoda że GoClever/MyPhone i inni "zamawiacze w chinach" tak wypinają
    >sie na userów. Na tym ciezko budować markę, chyba że śmieciową.

    Ze zostawili szerokosc, to jest w miare rozsadne - jest gotowa
    fabryka, ktora robi "pole stykowe" baterii, uklad zabezpieczajacy,
    gniazdo do telefonow itp.
    Ze dlugosc zmienic latwo ... no, moze nie tak calkiem latwo, cholera
    wie jak to robia i co trzeba zmienic, zeby wyszla pare mm dluzsza.

    No i ciekaw jestem - olewaja klienta cieplym moczem lub/i chca zarobic
    na bateriach ze dali inna, czy jednak uzyli standardowej od Nokii,
    tylko po prostu jej nie znalazles ...

    J.