  • Data: 2019-04-07 22:09:38
    Temat: Re: Komputer z Windows CE poszukiwany - tani.
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-07 o 21:54, Irek.N. pisze:
> [...]
    content/1033/sw_os/2019449867-1.html&id=389924916509
    8868463

    > Ale w 1020 masz wembeded. Zmieniałeś?

    Nic nie zmieniałem, fabrycznie miałem. Pracują 3 sztuki takich od 2007 roku.

    Obrazy:
    ftp://ftp.beckhoff.com/software/embPC-Control/CX10xx
    /CX1020/XPE/
    hasła do archiwum dostaniesz od supportu po podaniu numeru seryjnego
    Twojego PLC

    Jak chcesz CE to też jest:
    ftp://ftp.beckhoff.com/software/embPC-Control/CX10xx
    /CX1020/CE/

    > Zapewne się da. Pytanie czy XP jest jeszcze dostępne, za ile jest
    > dostępne, jak długo będzie i przede wszystkim, skoro aplikacja nie
    > wymaga, to po co? ;) CE jest banalnie proste i jeszcze mi się nie
    > zdarzyło, aby zawiodło. XP nieraz, ale to zwykłe PC było, więc zostawmy
    > problem.

    Tu już się pogubiłem... albo mówimy o komputerze z marketu albo o
    systemie dedykowanym z przeznaczeniem do przemysłu dla którego system
    został skrojony i cały czas masz go takim dostępnym a nie innym.

    --
    Irokez