  • Data: 2019-04-07 22:19:53
    Temat: Re: Komputer z Windows CE poszukiwany - tani.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/04/2019 22:04, Irek.N. wrote:
    > Się nie znam i raczej już nie poznam. Nie chce mi się, za stary jestem,
    > ciekawości brak i takie tam dyrdymały. Poza tym po co, w przemyśle linux
    > chyba nie istnieje? ;)

    Zależy jak definiujesz przemysł. Jest taki że nie istnieje nic innego i
    jest też taki że bez FPGA nie ma rady. CE to tylko jakaś tam nisza do
    systemów panelowych.

    > Kupuję gotową. To jest soft do analizy obrazu.

    Dlatego powiątpiewam w to 1Gbit/s skoro *jednocześnie* obrabiasz coś
    tymi GHz na miejscu. Coś kręcisz lub dostawca ma "marginesy błedu".

    > Dostawca aplikacji deklaruje system na jakim można zainstalować jego
    > aplikacje. Być może można się pobawić i załadować na innym, ale nie
    > bardzo chcę się w takie rzeczy bawić. To ma być proste, możliwie tanie i
    > bardzo niezawodne

    Wybierz dwa.

    > , dlatego klasyczne PC nie wchodzi w grę.

    Odwrotnie. Klasyczny PC własnie wchodzi w grę. Tylko że klasyczny
    *przemysłowy*.

    > Nie wchodzi w
    > grę z innych powodów też. Wymiary, energożerność, ciepło, nieodporność
    > na środowisko (np: wibracje).

    Wszystko to spełnia przemysłowy PC. Przemysłowe komputery z CE naprawdę
    nie robi się z kosmicznych materiałów tylko z tych samych co przemysłowe PC.

    > Przemysł charakteryzuje się innymi
    > założeniami niż klasyczne domowe zastosowania. Cenowo też się to zresztą
    > różni.

    To bardzo dobrze, bo nikt tutaj nie mówi o domowych PC. Tutaj mowa jest
    o komputerach przemysłowych. Które róznią się głownie tym od tych z
    WinCE że masz *większy wybór*, zarówno hardware jak i software.

    PS. Wspomniany już Beckhoff jest dobrym początkiem:

    https://www.beckhoff.com/english.asp?industrial_pc/d
    efault.htm?id=344315987734

    i kliknij w industial pc.

    Ba, chinole starają się coś w tym temacie robić, do tego stopnia że są
    za grosze różne wynalazki na portalu z obuwiem i łyżkami:

    https://www.aliexpress.com/af/industrial-pc.html?Sea
    rchText=industrial+pc

    Nie że polecam bo to ogólnie padlina, ale czasem warto zerknąć bo bywają
    perełki.

    PS2. Energożernośc w fabryce :D