  • Data: 2018-12-12 16:06:57
    Temat: Re: Konto Ważne Rok w Orange - pytania
    Od: Zośka <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pur2q1$ak2$1@dont-email.me...
    > Mam Orange Free na Kartę i nie wiem co to miałoby być Orange na kartę.

    Nazwa "Orange na kartę" widnieje zarówno na opakowaniu całości
    jak i na samej karcie, z której wyłamałam SIM.
    Nigdzie nie ma nazwy "Orange Free". Znam tę nazwę z przeszłości
    i teraz z Internetu.

    Konto na Mój Orange mam i mogę się logować, ale odnośnie kart
    prepaid jest tam tylko możliwość doładowania. Żadnych informacji
    odnośnie "Konta Ważnego Rok".

    > Dodatkowo polecam czat online z konsultantem - bardzo rzeczowa
    > babka się czasem trafi o imieniu Karolina, z którą łatwo się można dogadać.
    Wszystko zależy na kogo się trafi. Ja kiedyś spróbowałam w innej sprawie
    i facet bardzo mało wiedział. Do tego nie miał dostępu do moich danych.

    Podstawowe pytania:
    1) czy, a jeśli tak, to kiedy, korzystałeś z "Konta Ważnego Rok" i czy bonusy
    Ci przepadały po upływie czasu z tabeli, czyli nie przedłużały się na rok?
    2) ile z doładowania przechodziło do konta głównego, a ile na bonusy?

    Pozdrawiam
    Zośka