  • Data: 2015-05-06 18:31:47
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie"

    > No ... a skad wiesz ze nie jest ? :-)

    Nie wiem, i on też _nie_ _wie_. A jak _nie_ _wie_ to nie ma prawa siadać za
    kierownicę. Ale jak zrobi sobie test szybkości reakcji, spostrzegawczości
    itd i uzyska wynik lepszy od przeciętnego kierowcy to ja nie mam nic
    przeciwko temu żeby prowadził niezależnie od tego ile alkomat pokazuje. Ale
    po taki teście będzie miał _wiedzę_ że może bezpiecznie prowadzić.
    ---
    Więc zróbmy go każdemu, któremu wydaje się, że wie.

    > O, masz ostatnia sprawe z Knurowa - kibic zabity gumowa kula ... zamknac
    > wszystkich policjantow ktorzy strzelaja, dowodcow co kazali strzelac,
    > ministra co dopuscic, poslow ktorzy takie uprawnienia ministrowi dali :-)

    ???

    Czy Ty uważasz że kibice grzecznie siedzieli a policjanci zaczęli do nich
    strzelać???
    Kibice zaczęli atakować policjantów i innych kibiców i to oni stworzyli
    bezpośrednie zagrożenie cudzego życia. Osobiście uważam że policja w obronie
    własnej powinna strzelać ostrą amunicją. Zero tolerancji dla napastników.
    ---
    Chodzisz na mecze ?

    > Najlpiej zakazac spozywania alkoholu w ogole.

    Dochodzisz do absurdu - czy siekier o noży też chcesz zakazać dlatego że
    ktoś może ich użyć w złym celu?
    ---
    Skoro nie ma znaczenia czy celował.

    Alkohol pity w odpowiednich ilościach nie szkodzi a w pewnych sytuacjach
    nawet pomaga nie ma powodu by go zakazywać.
    ---
    Poza samochodem oczywiście :-)