    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola trzeżwości
    Date: Wed, 6 May 2015 16:51:39 +0000 (UTC)
    <mi7isr$gv7$1@node2.news.atman.pl> <mi7oi6$99u$1@srv.chmurka.net>
    <55476fe7$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi83uo$dd3$1@srv.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5547d217$0$8390$65785112@news.neostrada.pl> <mi8jvq$1r8$1@dont-email.me>
    <5547e26c$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <20150505092646.008b2559@babcia-workstation>
    <Pine.WNT.4.64.1505061639530.2888@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <554a3857$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze po prostu maja norme miesieczna - 100 ustnikow, sprawdzic 100
    > kierowcow, zapisac w notatniku.
    > To i sprawdzaja.

    Byc moze.
    Mi te badania w niczym nie przeszkadzają, choć osobiście uwazam, ze limit
    mogłby być troche wyzszy. Ale moze rzeczywiscie jeszcze do tego nie
    doroslismy.

    Natomiast przeszkadza mi to, ze nie mozna na rowerze po piwku jechac, tego
    nie rozumiem zarówno empiryczynie jak i patrzac chłodno na statystyki.
    To taki przykład jak mozna głupio przejadac kase z podatków, bo kazdy
    patrzy tylko na swoje małe cele i potem policja wydaje miliardy złotych na
    łapanie pijanych rowerzystów bo to im podnosi statystyki wykrywalnosci
    *przestepstw*. Sady zajmuja sie bezsensownymi sprawami, gdzie i tak sa mega
    niewydajne i na wyroki czeka sie latami. Wiezienia nie wiedza co zrobic ze
    skazanymi. Itd.
    I tak, w pogoni za statystykami, mamy wyrzucone miliardy złotych w bloto,
    mamy ilus niezłapanych przestepców duzo powazaniejszych, mamy iles
    niewykrytych wykroczen duzo niebezpieczniejszych i realnie wpływających na
    bezpieczesntwo na drodze. Szkoda.