  • Data: 2010-01-21 18:24:46
    Temat: Re: Konwencje programistyczne dla nieprogramistow
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wit Jakuczun pisze:
> [...]
    podyktuje. A mejlem nie można tego

    > A komórki mają na Bahama? :)

    > Jeśli raz na 3 miesiące należy komuś przekazać ileś tam znaków przez
    > telefon to ja bym za bardzo nie kombinował.
    > Chyba, że tych osób będzie 1000...

    Raz na trzy miesiące to się nazywa specjalistyczny support np. osobiście
    z odpowiednia fakturą...

    Wciągnął mnie temat intelektualnie. Popularne miejsce w systemie, gdzie
    zadaje się schemat numeracji np. faktur
    NNNN/MM/RRRR wydaje się dośc czytelne.

    Wariant trudniejszy:
    NNNN/MM/SP/RRRR (SP to banalne literki SP - umówmy się dla ustalenia
    uwagi, ze nie ma makra 'prefix').
    Jako rasowy programista kodował bym NNNN/MM/\S\P/RRRR co jest dość
    średnie dla tzw zwykłych, zdrowych na umyśle ludzi.

    Wracając do pierwszego przykładu, wydaje mi się że elementarz
    podstawiania zmiennych(makr) jest strawny dla statystycznego człowieka z
    maturą uzyskaną nie za łapówkę. Tak mi się wydaje (nie mam na to
    dowodów). Pytanie jaka notacja makr (podstawień, substytucji) jest
    optymalna.