  • Data: 2010-01-21 18:55:57
    Temat: Re: Konwencje programistyczne dla nieprogramistow
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 19:24, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Wracaj c do pierwszego przyk adu, wydaje mi si e elementarz
    > podstawiania zmiennych(makr) jest strawny dla statystycznego cz owieka z

    Podstawianie zmiennych wymaga myślenia abstrakcyjnego. Z mojego
    doświadczenia
    dydaktycznego wynika, że dla studentów ISTOTNIE różne jest napisanie:
    x=2*e
    niż x=2*2.72. Dlaczego? Bo 2.72 to KONKRETNA liczba a e to jakiś
    symbol (mimo, że
    też konkretna liczba).
    Podobnie jest z pi...

    > matur uzyskan nie za ap wk . Tak mi si wydaje (nie mam na to
    > dowod w). Pytanie jaka notacja makr (podstawie , substytucji) jest
    > optymalna.

    Ja bym jednak skonsultował temat z ludźmi nie z branży. Dla mnie
    wszystkie
    podawane tutaj przykłady są równie trudne lub równie łatwe. Jakby to
    do mnie
    miał ktoś dzwonić to @#$%%^@%^@#$% też byłoby ok :).

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun