  • 1. Data: 2012-03-14 14:33:17
    Temat: Kornacki w piątek
    Od: "PH" <P...@p...news>

    http://www.youtube.com/watch?v=JoAV0YXJi1g

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2012-03-14 14:53:42
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-14 14:33, *PH* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=JoAV0YXJi1g

    Śliczne - wyklepie się :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-03-14 15:19:12
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Śliczne - wyklepie się :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    > --
    TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy. Same powtorki - a Kornacki to
    niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.

    hk

  • 4. Data: 2012-03-14 15:28:28
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Mar 14, 3:19 pm, "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote:
    > TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy. Same powtorki - a Kornacki to
    > niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.

    Bez przesady, akurat Ice Road Truckers i Legendy PRL są całkiem w
    porządku :-)

    A wracając.. jak zwykle Super Express jest niezawodny:
    http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/wypadek-malgorz
    aty-sochy-w-maserati-autobus-wyrwal-drzwi-w-aucie-zd
    jecia-wideo_244830.html

    "Małgorzata Socha (32 l.) przeżyła prawdziwy koszmar. W samym centrum
    Warszawy autobus miejski staranował luksusowe Maserati, którym
    jechała. Aktorka na szczęście swoje bezcenne życie ocaliła, gorzej się
    ma samochód, który kosztuje 325 tys. zł!
    (...)
    Nagle huk miażdżonej blachy wystraszył dwójkę testujących. To autobus
    miejski miażdżył ich wóz. Socha omal nie dostała zawału!"

    ;-)

  • 5. Data: 2012-03-14 15:35:13
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Bez przesady, akurat Ice Road Truckers i Legendy PRL są całkiem w
    porządku :-)

    Tak o ile ten program nie jest nadawany w ruchu ciąglym:
    Dziś uwaga pirat ma być jeszcze chyba z sześć razy nadany.

[...]

    Chciałbym tez tak kiedys umieć pisać. Tak rockowo i w ogóle.

  • 6. Data: 2012-03-14 15:37:57
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Śliczne - wyklepie się :)

    Taaa... tylko dlaczego wlasciciel ma juz miec auto ktore bralo udzial w
    kolizji?
    Czyli ma nizsza wartosc, bo to robione - tak ?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2012-03-14 16:02:49
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-14 15:28, Gom pisze:
    > Bez przesady, akurat Ice Road Truckers i Legendy PRL są całkiem w
    > porządku :-)

    Ice Road Truckers to lecą stare sezony które swoją premierę na National
    Geographic miały dawno temu. Nie wiem jak to teraz wygląda ale kiedyś
    byli 2 sezony do tyłu.

  • 8. Data: 2012-03-14 16:10:47
    Temat: Re: Kornacki w pi?tek
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-14 14:33, PH pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=JoAV0YXJi1g
    >
    > pzdr
    > Piotr

    zabrakło wyobraźni albo za dużo zadufania w sobie.

  • 9. Data: 2012-03-14 16:11:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-14 15:35, Heinzkalter pisze:
    (ciach)
> [...]
    > Nagle huk miażdżonej blachy wystraszył dwójkę testujących. To autobus
    > miejski miażdżył ich wóz. Socha omal nie dostała zawału!"

    ROTFL

  • 10. Data: 2012-03-14 16:43:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    PH napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=JoAV0YXJi1g
    To jest odruch dresiarkiej pizdeczki z pozostawianymi otwartymi drzwiami na oścież
    która nie wie
    gdzie ma sie lansować LOL

    Jest nieodpowiedzialny za powierzone auto. O wychowaniu nie wspomnę. Powinien
    wysiąść, poczekać aż
    kobieta wsiądzie i za nią zamknąć drzwi, a nie wysiąść i zostawić otwarte na oścież
    zwłaszcza że
    wieje jak cholera i sobie pójść. Olał auto i kobietę i poniósł karę.

    Powinien wziąć przykład z p. Sochy, widać że ta Pani ma lepiej poukładane w głowie i
    wie co robi się
    z drzwiami w ruchu miejskim, zwłaszcza jak wieje.
    --
    Krzysiek