  • 11. Data: 2012-03-14 16:44:48
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: trudny <t...@g...com>

    On 14 Mar, 15:19, "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote:

    > TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy. Same powtorki - a Kornacki to
    > niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.
    >
    > hk

    Toć ostatnio był mecz! I są programy o rybach!

    W kwestii Legend PRLu polecam muzeum w Otrębusach pod Warszawą. Można
    tam zobaczyć auta prezentowane w programie, w stanie złym i agonalnym.
    Samo muzeum przypomina słabo zarządzany autoszrot, w którym króluje
    szpachla i rdza. Nazwanie tego muzeum to twarz w policzek. Wstydź się
    Mikiciuk.

  • 12. Data: 2012-03-14 16:51:11
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

[...]

    Polskie muzealnictwo jest w ogóle muzealne. Muzeum w Otrebusach moim zdaniem
    napewno nie zasluguje na taką nazwę. Ta instytucja, to faktycznie
    zlomowisko, marna niewielka ekspozycja i wypożyczalnia samochodow do ślubu.
    Dwa miejsca do parkowania - jak popada to w blocie. Mikiciukowie maja
    jeszcze drugie muzeum w Koneserze na Pradze, ale tam nie bylem - tym zaś co
    dzieje się w Otrębusach powinna zainteresować się inspekcja ochrony
    środowiska.

    hk

  • 13. Data: 2012-03-14 17:38:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trudny" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbb.googlegroups.com...

    Mam dokładnie odwrotne zdanie - od kiedy Automaniak zaczął przypominać Top
    Gear (i pogonili beznadziejnego Prokopa) to znowu jest sens go oglądać.

> [...]
    > Samo muzeum przypomina słabo zarządzany autoszrot, w którym króluje
    > szpachla i rdza. Nazwanie tego muzeum to twarz w policzek. Wstydź się

    A to jest jego własność?
    Czy też może znasz coś lepiej prowadzonego w okolicy?

  • 14. Data: 2012-03-14 18:00:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Był wywiad z Kornackim i wyszło że kierowca autobusu został ukarany. Zejebisty
    werdykt.

    Autobus omijał auto z zamkniętymi drzwiami w bezpiecznej odległości, Kornacki
    otworzył drzwi i
    zostawił je otwarte na oścież kilka cm od autobusu, który jak by nie było jest w
    ruchu. I autobus
    nie Kornacki jest winny. Ciekawe czy kierowca autobusu przyjął mandat.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-14 18:23:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

> [...]
    > autobusu, który jak by nie było jest w ruchu. I autobus nie Kornacki
    > jest winny. Ciekawe czy kierowca autobusu przyjął mandat.

    No, a kto ma być ukarany? Autobus "zaszedł" tyłem i urwał otwarte drzwi.
    Jakby pieszego zawadził tylnym zwisem to też by był winny pieszy?

  • 16. Data: 2012-03-14 18:24:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gom

    > "Małgorzata Socha (32 l.) przeżyła prawdziwy koszmar. W samym centrum
    > Warszawy autobus miejski staranował luksusowe Maserati, którym jechała.
    > Aktorka na szczęście swoje bezcenne życie ocaliła, gorzej się ma
    > samochód, który kosztuje 325 tys. zł! (...)
    > Nagle huk miażdżonej blachy wystraszył dwójkę testujących. To autobus
    > miejski miażdżył ich wóz. Socha omal nie dostała zawału!"

    Niedługo ludzie będą dostawać zawału na dźwięk tłukącej się szklanki.
    Żałosne.

  • 17. Data: 2012-03-14 18:35:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > No, a kto ma być ukarany? Autobus "zaszedł" tyłem i urwał otwarte drzwi.
    > Jakby pieszego zawadził tylnym zwisem to też by był winny pieszy?

    Ale wymyśliłeś bzdurę.
    Tak. Jak autobus minie pieszego w bezpiecznej odległości, a pieszy przytuli sie do
    autobusu to
    będzie pieszego wina.

    Filij jeszcze raz na film i zobacz ile jest miejsca pomiędzy autobusem a osobówką.
    Autobus zaszedł go w bardzo bezpiecznej odległości.
    To kornacki matoł nie zachował sie odpowiedzialnie otwierając dzrzwi na oścież i je
    tak zastawiając
    kilka cm od autobusu który jest w ruchu.

    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2012-03-14 18:35:27
    Temat: Re: Kornacki w pi?tek
    Od: PH <p...@...ustach.abd>

    W dniu 2012-03-14 16:10, megrims pisze:

    > zabrakło wyobraźnialbo za dużo zadufania w sobie.

    Tia..i kto to pisze. Żal.

  • 19. Data: 2012-03-14 19:00:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

> [...]
    > kornacki matoł nie zachował sie odpowiedzialnie otwierając dzrzwi na
    > oścież i je tak zastawiając kilka cm od autobusu który jest w ruchu.

    Jak otwierał drzwi to było miejsce. Autobus urwał drzwi, gdy zaczął
    skręcać i zaszedł mu tył. Nikt oprócz kierowcy autobusu nie musi
    interesować się tym, że autobusowi zachodzi tył. Tzn. dla własnego dobra
    powinien się interesować, ale wina będzie kierowcy autobusu.

  • 20. Data: 2012-03-14 19:34:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
> [...]
    tył. Tzn. dla
    > własnego dobra powinien się interesować, ale wina będzie kierowcy autobusu.

    Każdy normalny sędzia po obejrzeniu tego filmu przyzna że autobus omijając auto
    zachował bardzo
    bezpieczny odstęp, a winny zdarzenia jest Kornacki. Przy wsiadaniu od strony jezdni
    obok samochodów
    będących w ruchu, nie zachował szczególnej ostrożności pozostawiając otwarte na
    oścież drzwi kilka
    centymetrów od autobusu, gdzie każde dziecko wie że tył autobusu zachodzi przy
    skręcie.

    A faktem jest że Kornacki zachował się jak typowa tempa blondynka z kawałów o
    blondynce. Mina jego
    głupoty jest bezcenna.
    --
    Krzysiek