  • 1. Data: 2010-01-05 11:02:34
    Temat: Kozacy
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Wyłuskane z forum GoldenLine:

    > " Plan jest taki.........
    >

    > 4 facetów w wieku 34-44 przylatuje do New Delhi / początek lipca 2010
    >
    > Kupujemy cztery motocykle Royal Enfield i wracamy do polski....................
    >
    > powrót planujemy w połowie sierpnia
    >
    > żaden z nas dotychczas nie jeździł na motocyklu.....................
    >
    > /robimy dobre foto ,co oprócz naszego atrakcyjnego wyglądu :) może zachęcić Państwa
    do częściowego sponsorowania tego pomysłu (...)"

    http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1385604/s/
    1#26872976
    dla osób z poza GL screenshot wątku:
    http://img691.imageshack.us/img691/7875/kozacy.jpg

    --
    Lukasz B.
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 2. Data: 2010-01-05 15:57:29
    Temat: Re: Kozacy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-05, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Tiaaa na tym formie maja niezle pomysly - troche slabiej z ich realizacja -
    > a najbardziej rozwala mnie to ichnie hamerykanskie nazewnictwo - tam nie ma
    > sprzedawcow sa selerzy etc...no i co drugi to glowny specjalista albo
    > prezes

    A no bo to sie robi z tego serwisu taka druga nasza-klasa swiatowcow zadnych
    slawy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-01-05 16:12:22
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Lukasz Baranski"
> [...]

    a najbardziej rozwala mnie to ichnie hamerykanskie nazewnictwo - tam nie ma
    sprzedawcow sa selerzy etc...no i co drugi to glowny specjalista albo

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 4. Data: 2010-01-05 16:22:47
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > no i co drugi to glowny specjalista albo
    > prezes

    No ja tam jestem prezesem, ale to 100% prawda jest.

    KJ

  • 5. Data: 2010-01-05 16:51:48
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > No ja tam jestem prezesem, ale to 100% prawda jest.

    jest nas 2ch, dla poprawy humoru zaraz kogoś zwolnię.. tylko co ja wtedy
    będę robił

  • 6. Data: 2010-01-05 17:33:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1385604/s/
    1#26872976
    > dla osób z poza GL screenshot wątku:
    http://img691.imageshack.us/img691/7875/kozacy.jpg

    Ale to chyba zart, bo nie wierze, ze ktos moze byc az tak glupi i
    beszczelny
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 7. Data: 2010-01-05 17:43:12
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał

    > a najbardziej rozwala mnie to ichnie hamerykanskie nazewnictwo - tam nie ma
    > sprzedawcow sa selerzy etc...no i co drugi to glowny specjalista albo prezes

    Polska nazwa tego forum powinna brzmieć "WielkiKabotyn"
    Przedziwne bywaja peryferia internetu :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2010-01-05 18:17:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Michał V-R pisze:

    1#26872976

    > Ale to chyba zart, bo nie wierze, ze ktos moze byc az tak glupi i
    > beszczelny

    Telewizora nie włączasz ? Pełno tam tego, zwłaszcza w okolicach 19-20.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-01-07 10:21:50
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    glowny specjalista to zazwyczaj oczko wyzej niz szeregowy zwykly pracownik
    zwany specjalistą:) a potocznie zwanym klepaczem:)

    sir

  • 10. Data: 2010-01-07 12:31:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-07 11:21, Micha? Gut pisze:

    > glowny specjalista to zazwyczaj oczko wyzej niz szeregowy zwykly pracownik
    > zwany specjalist?:) a potocznie zwanym klepaczem:)

    Coś w tym jest,niby tacy och ech a na wakacje za swoje fundusze nie
    bardzo im się uśmiecha pojechać:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S