  • 31. Data: 2010-04-01 23:47:22
    Temat: Re: Kraków - Poznań
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:xhztd3gg0n4f.gvlneqoh9dl4.dlg@40tude.net...

    > Jest, przez pola irygacyjne ;-)
    >
    > Tyle, że to droga dla wyżej zawieszonych aut.

    Bez przesady, przecież przejechałem Ceedem, a on jest cholernie nisko
    zawieszony - zwłaszcza osłona silnika/przed zderzak/cz czym tam jeszcze
    zaliczam każdy krawężnik na parkingu.

  • 32. Data: 2010-04-01 23:50:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A co - kijanka sobie nie radzi na bruku ?

    To tam jest bruk?
    Bo ja kocie łby pamiętam.

    > 20 letnie amory w scierce
    > radzily sobie doskonale :-)

    Kijanka to sobie radzi, gorzej z plombami i samopoczuciem.

    > W zasadzie nie ma. Cwiczebna w te strone zamknieta, a byc moze jej
    > kocie lby tak wspominasz, Kaczencowa .. plebiscyt mozna urzadzic czy
    > nie gorsza. Bodajze mozna przejechac Lipska, ale to po piachu.

    Czyli drogi (w sensie całość z asfaltu) niet.

    > Mozna sprobowac skrocic sobie korek przez Bezpieczna-Luzycka,

    To to w połowie Osobowickiej?

    Całe szczęście że następny przejazd będę miał 1 maja, korków pewnie nie
    będzie nigdzie.

    >tam
    > kiedys ruch blokowali, ale niedawno przejechalem i nie zauwazylem
    > zakazu.
    >
    > No i mozna przejechac na dziesiatki innych sposobow przez centrum -

    Wiem, ale nie lubię, tam to już w ogóle nie ma szans na kostkę nie trafić.
    Dla mnie kostka wrocławska=brak drogi.

  • 33. Data: 2010-04-01 23:52:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie czytając Waszych rad co do powrotu przez Wrocław, pojechałem
    > autostradą do zjazdu na Brzeg a następnie przez Oleśnicę do Trzebnicy,

    I jak droga z Brzegu do Trzebnicy?
    Pospieszyć to się tam raczej nie dasz rady, ale jechałem ten odcinek tylko
    od Oleśnicy....

  • 34. Data: 2010-04-02 00:00:01
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Cavallino wrote:
    > I jak droga z Brzegu do Trzebnicy?
    > Pospieszyć to się tam raczej nie dasz rady, ale jechałem ten odcinek
    > tylko od Oleśnicy....

    Faktycznie kiepska, ale jedziesz a nie stoisz w korku we Wrocławiu i omijasz
    remontowany wyjazd z Wrocławia.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 35. Data: 2010-04-02 00:07:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Faktycznie kiepska, ale jedziesz a nie stoisz w korku we Wrocławiu i
    > omijasz remontowany wyjazd z Wrocławia.

    A odcinek Brzeg-Oleśnica wygląda podobnie jak Oleśnica-Trzebnica?

  • 36. Data: 2010-04-02 00:09:49
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Cavallino wrote:
    > A odcinek Brzeg-Oleśnica wygląda podobnie jak Oleśnica-Trzebnica?

    Gorzej. Trafiają się na przykład wioski gdzie nadal jest bruk mimo że z obu
    stron dochodzi asfalt

  • 37. Data: 2010-04-02 14:16:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 23:50:54 +0200, Cavallino wrote:

    >To tam jest bruk? Bo ja kocie łby pamiętam.

    Przeciez to to samo :-)
    Zapraszamy z zona na Rynek, tylko niech zona wysokie obcasy zalozy :-)

    >Czyli drogi (w sensie całość z asfaltu) niet.

    Takie lususy to dopiero w budowie :-)

    >To to w połowie Osobowickiej?

    Tak,

    >Całe szczęście że następny przejazd będę miał 1 maja, korków pewnie nie
    >będzie nigdzie.

    No, wylot na Bielany potrafi sie zakorkowac z okazji 1 maja.

    >Wiem, ale nie lubię, tam to już w ogóle nie ma szans na kostkę nie trafić.
    >Dla mnie kostka wrocławska=brak drogi.

    Ja sie juz przyzwyczailem i nie zwracam uwagi, ale niewiele bedzie tej
    kostki. I na glownych drogach mniej "kocich lbow", raczej wieksze
    zapadliska.

    J.

  • 38. Data: 2010-04-02 14:25:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przeciez to to samo :-)

    We wrocławskim wykonaniu - być może.
    Dobrze położona kostka brukowa da się przejechać.

    > No, wylot na Bielany potrafi sie zakorkowac z okazji 1 maja.

    Żartujesz....?

  • 39. Data: 2010-04-04 01:22:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010 14:25:46 +0200, Cavallino wrote:

    >We wrocławskim wykonaniu - być może.
    >Dobrze położona kostka brukowa da się przejechać.

    Hm, tam jest chyba oryginalna, niemiecka kostka :-)

    >Żartujesz....?

    Nie. Tak to jest jak kilkadziesiat tysiecy ludzi chce pojechac rano na
    majowke ..

    J.

  • 40. Data: 2010-04-05 17:24:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Hm, tam jest chyba oryginalna, niemiecka kostka :-)

    Tyle że ze 100 razy przekopana przy wodzie, kanalizie , prądzie itd.

    > Nie. Tak to jest jak kilkadziesiat tysiecy ludzi chce pojechac rano na
    > majowke ..

    Rano to ja z Poznania będę wyjeżdżał, więc w tamtym miejscu będę koło 10
    najwcześniej.