  • 41. Data: 2010-04-05 17:42:43
    Temat: Re: Kraków - Poznań
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 17:24:50 +0200, Cavallino wrote:

    >Tyle że ze 100 razy przekopana przy wodzie, kanalizie , prądzie itd.

    Akurat tam [Czwiczebna i/lub Kaczencowa] to byc moze oryginalna -
    potrzeby rozkopywania nie bardzo dostrzegam.
    Byc moze dlatego taka nierowna, ze przez 80 lat nikt nie przelozyl i
    nie wyrownal :-)

    >Rano to ja z Poznania będę wyjeżdżał, więc w tamtym miejscu będę koło 10
    >najwcześniej.

    No wiesz, wroclawiaki tez ludzie, mozna wstac o 8 rano, o 9 wyjechac i
    byc o 11 w gorach, a tu korek na godzine :-)

    J.

  • 42. Data: 2010-04-05 21:33:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 23:37:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Po zjechaniu z autostrady bardzo zle sie jedzie tamta droga, wolno
    > jakos :-)

    Oj, BARDZO źle. Zdecydowanie odradzam tę trasę póki co - przejechałem się
    nią w obie strony. Takich dziur (rozmiaru i liczby) nie widziałem jeszcze
    nigdzie (no, może poza Żmigrodzką tuż przed jej przebudową).

    Pierwszy przejazd miałem po zmroku, więc przeżycia x2.

    Jechać przez Bielany.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl