  • 1. Data: 2017-03-06 20:20:46
    Temat: Kraków - Zielona Góra - którędy?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Proszę poradźcie, którędy najlepiej jechać? A konkretnej w którym
    miejscu zjechać z A4?
    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2017-03-06 22:34:00
    Temat: Re: Kraków - Zielona Góra - którędy?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2017 20:20:46 +0100, w <o9kcqh$pcj$1@node2.news.atman.pl>, adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Witam,
    > Proszę poradźcie, którędy najlepiej jechać? A konkretnej w którym
    > miejscu zjechać z A4?

    W lużnych godzinach na Legnicę.
    W godzinach szczytu w Wądrożach i lokalnymi do DK94.

    Ale różnice nie będą wielkie.

  • 3. Data: 2017-03-06 22:38:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Proszę poradźcie, którędy najlepiej jechać? A konkretnej w którym
    > miejscu zjechać z A4?

    Ja zawsze jeżdżę (jeżeli omijam Wrocław) A4-ka i na północ,w stronę
    Lubina Zjazd z A4 - ostatni przed Legnicą (to znaczy natępny jest już na
    Legnicę). Na 36-kę wpadam w Prochowicach. Jeżeli nie omijam Wrocławia,
    to do Leśnicy, przez Środę Śląską i tą samą drogą dalej. W okolicy
    Lubina/Polkowic uwaga na psiarnię, lubią się tam czaić. Trasa jest
    pewnie nadal miejscami rozkopana (ostatnio jechałem tam w listopadzie),
    ale w całości przejezdna bez korków. No chyba, że ktoś ma bardziej
    aktualną wiedzę na temat ew. prac drogowych - od Głogowa mniej więcej do
    samej Zielonej.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2017-03-06 22:53:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2017 22:38:26 +0100, w <58bdd6db$0$644$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Ja zawsze jeżdżę (jeżeli omijam Wrocław) A4-ka i na północ,w stronę
    > Lubina Zjazd z A4 - ostatni przed Legnicą (to znaczy natępny jest już na

    To jest właśnie zjazd Wądroże Wielkie.

    > Na 36-kę wpadam w Prochowicach.

    NA DK94, która później przechodzi w DK36.

    > Jeżeli nie omijam Wrocławia,
    > to do Leśnicy, przez Środę Śląską i tą samą drogą dalej.

    Ale przy trasie z Krakowa to nie ma sensu.

  • 5. Data: 2017-03-06 23:57:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Mar 2017 22:38:26 +0100, Yogi(n) napisał(a):

> [...]
    > Legnicę). Na 36-kę wpadam w Prochowicach. Jeżeli nie omijam Wrocławia,
    > to do Leśnicy, przez Środę Śląską i tą samą drogą dalej.

    Mamy we Wroclawiu wielki korek do Lesnicy, w godzinach 7-20.
    Lepiej omijac.
    Najlepiej chyba zjazdem Wadroze - Prochowice.

    Pchac sie do Legnicy nie polecam - do Lubina droga mierna, w Lubinie
    trzeba sie przebijac.

    J.

  • 6. Data: 2017-03-07 10:30:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> napisał(-a):

    >To jest właśnie zjazd Wądroże Wielkie.
    Możliwe, nie mam pamięci do takich rzeczy. Co ważne, to IMO najlepsze
    miejsce na zjechanie z A4.

    >NA DK94, która później przechodzi w DK36.
    Od Prochowic to już jest DK36, a o takim odcinku mowa. DK94 odbija na
    Legnicę właśnie w Prochowicach. Ale rzeczywiście, przez jakieś 400
    metrów jedzie się jeszcze DK94, a od Prochowic do Lubina DK36. Potem
    staje się ona 3-ką a przed Zieloną Górą S3-ką.

    >Ale przy trasie z Krakowa to nie ma sensu.
    Nie ma sensu, jeśli chce się ominąć Wrocław (o czym pisałem). Ja nie
    zawsze chcę, bo to moje rodzinne miasto i b. często do Zielonej Góry,
    Szczecina czy nad morze jeżdżę przez Wrocław. Ostatnio nawet z Borów
    Tucholskich wracałem przez Wrocław ;-)
    Inna sprawa, że najczęściej ten kawałek (tj. do Leśnicy) pokonuję późnym
    wieczorem czy nocą, więc nie jest zakorkowany.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2017-03-07 20:25:51
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Najlepiej chyba zjazdem Wadroze - Prochowice.
    >
    > Pchac sie do Legnicy nie polecam - do Lubina droga mierna, w Lubinie

    No ok, czyli zjadę na Wądroże i Prochowice ale i tak przez Lubin muszę
    jechać, od tamtej strony nie będzie korka? Będę w tych okolicach około
    dwudziestej.
    pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2017-03-07 20:31:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup

    >No ok, czyli zjadę na Wądroże i Prochowice ale i tak przez Lubin
    >muszę jechać, od tamtej strony nie będzie korka?

    To jest glowna droga (94 z Wroclawia), wiec dosc przejezdna.
    Jadac od Legnicy musisz sie dopiero na nia wbic.

    >Będę w tych okolicach około dwudziestej.

    A to w ogole powinno byc juz po korkach.

    J.

  • 9. Data: 2017-03-07 20:33:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > No ok, czyli zjadę na Wądroże i Prochowice ale i tak przez Lubin muszę
    > jechać, od tamtej strony nie będzie korka? Będę w tych okolicach około
    > dwudziestej.

    Lubin ma obwodnicę i jest dwupasmowa. Jeśli tam nie kopią, to będzie
    "luźno". Uważaj tylko na ograniczenia, bo gliniarze lubińscy i
    polkowiccy dyżurują całą dobę. Czasami stoją już w Miłosnej.
    Cała ta trasa (to znaczy Prochowice-Zielona Góra) jest dość przyjemna,
    przypomina mi zakopiankę - tylko bez korków. No i mniej zawijasów w
    poziomie i pionie.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2017-03-07 20:40:15
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 20:31, J.F. pisze:
> [...]
    > Jadac od Legnicy musisz sie dopiero na nia wbic.

    > A to w ogole powinno byc juz po korkach.

    Dzięki