  • 11. Data: 2017-03-07 20:40:23
    Temat: Re: Kraków - Zielona Góra - którędy?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 20:33, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Lubin ma obwodnicę i jest dwupasmowa. Jeśli tam nie kopią, to będzie
    > "luźno". Uważaj tylko na ograniczenia, bo gliniarze lubińscy i
    > polkowiccy dyżurują całą dobę. Czasami stoją już w Miłosnej.
    > Cała ta trasa (to znaczy Prochowice-Zielona Góra) jest dość przyjemna,
    > przypomina mi zakopiankę - tylko bez korków. No i mniej zawijasów w
    > poziomie i pionie.

    Dzięki

  • 12. Data: 2017-03-08 16:47:17
    Od: adam <a...@a...pl>

    Zawsze się dziwię trochę takim pytaniom, dlatego postanowiłem sprawdzić
    co może być kłopotliwego w wyborze trasy.
    No i okazało się, że jest duży kłopot.
    Wiodący serwis pokazuje taką drogę.
    Próbowałem kilkakrotnie i zawsze to samo
    http://tiny.pl/gf2q9

  • 13. Data: 2017-03-08 17:10:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >No i okazało się, że jest duży kłopot.
    >Wiodący serwis pokazuje taką drogę.
    >Próbowałem kilkakrotnie i zawsze to samo

    Ten typ tak ma :-)

    Ale widzisz - nawet na tym sa 3 trasy do wyboru i ktora wybrac ?
    A moze jeszcze inna ?

    Aktualnosc informacji google to osobny temat, szacowania czasu tez
    osobny.

    Albo taka trasa Wroclaw-Praga.

    https://goo.gl/maps/inVmPEGKUC42

    Wiodacy serwis pokazuje trzy drogi, a sa jeszcze dwie.

    J.

  • 14. Data: 2017-03-09 10:33:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Mar 2017 16:47:17 +0100, w <o9p925$7rt$1@node1.news.atman.pl>, adam
    <a...@a...pl> napisał(-a):

    > No i okazało się, że jest duży kłopot.
    > Wiodący serwis pokazuje taką drogę.
    > Próbowałem kilkakrotnie i zawsze to samo
    > http://tiny.pl/gf2q9

    Dlatego, zamiast tego serwisu, używaj https://traffic.naviexpert.pl/
    Nawiasem -- trasa przez niego proponowana jest w pewnych godzinach najlepsza,
    jak widać właśnie aktualnych.

  • 15. Data: 2017-03-09 15:20:24
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 10:33, r...@k...pl pisze:
    > Dlatego, zamiast tego serwisu, używaj https://traffic.naviexpert.pl/
    > Nawiasem -- trasa przez niego proponowana jest w pewnych godzinach najlepsza,
    > jak widać właśnie aktualnych.

    Google nadają się tylko do wyrobienia orientacji w temacie, do niczego
    innego nie. Na co dzień korzystam z AM na androida, ciągnie wg mnie b.
    dobrze. Co prawda za AM trzeba zapłacić, ale wg mnie warto. Są też
    darmowe, które omijają korki, od niedawna Maps ME ma taką możliwość, ale
    nie próbowałem. Google on-line są fatalne.

  • 16. Data: 2017-03-09 18:46:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Mar 2017 15:20:24 +0100, w <o9rob7$sca$1@node2.news.atman.pl>, adam
    <a...@a...pl> napisał(-a):

    > Na co dzień korzystam z AM na androida, ciągnie wg mnie b.
    > dobrze.

    Szczerze to po wielu latach jazdy z AM muszę stwierdzić, że traffic to tam nie
    istnieje -- i chyba od AM wolałbym już Google Maps.

  • 17. Data: 2017-03-09 18:59:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 9 Mar 2017 15:20:24 adam <a...@a...pl> napisał(-a):

    >Szczerze to po wielu latach jazdy z AM muszę stwierdzić, że traffic
    >to tam nie
    >istnieje -- i chyba od AM wolałbym już Google Maps.

    Ale AM na Androida ?

    Bo mam stara bez lacznosci, ale i ona jakis tam traffic ma (oczywiscie
    nie dziala), to chyba dopracowali ?
    Czy juz tak malo klientow maja ?

    Bo z drugiej strony ... yanosik tez ma traffic, i to chyba w miare
    dobry ...

    J.

  • 18. Data: 2017-03-09 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bo z drugiej strony ... yanosik tez ma traffic, i to chyba w miare
    > dobry ...

    Co z tego, skoro nawigacje ma tragiczną...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 19. Data: 2017-03-09 20:02:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Co z tego, skoro nawigacje ma tragiczną...

    IMO - calkiem znosna.

    No i odpalasz dwie nawigacje, dzieki janosikowi wiesz ogolnie, a druga
    prowadzi cie szczegolowo :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-03-09 20:57:15
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-09 o 20:00, Budzik pisze:

    > Co z tego, skoro nawigacje ma tragiczną...

    No nadaje się do jazdy po zakorkowanym mieście które się zna :)
    Wtedy może coś podpowiedzieć którędy jechać by ominąć jakiś niecodzienny
    korek.
    A traffic ma najlepszy ten kto ma najwięcej użytkowników on line,
    przydałaby się jakaś kooperacja operatorów by zwiększyć próbkowanie dla
    lepszego działania informacji o korkach.