  • Data: 2004-12-16 11:37:44
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrncs2m7k.a88.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
    edu.pl...
    > On Wed, 15 Dec 2004 19:10:46 +0100 I had a dream that Mateusz Swatek
    > <m...@s...krakow.pl> wrote:
    >
    > Cytowałeś calusieńki wielki post poprzednika - gratulacje.
    wiesz, moge napisac ze po to zeby niektorzy zrozumieli kontekst

    > Wiesz, nie każdy IX chce mieć drobnicę u siebie.
    to czy chce to jedna sprawa, to czy ta drobnica moze sie dolaczyc to druga
    pozatym kwestia co rozumiesz przez drobnice ...
    firmy ktore obslugujesz, czy te ktorych nie obslugujesz ?

    > A możesz rozwinąć skrót WIX w odniesieniu do Krakowa? Bo nic mi nie
    > przychodzi do głowy.
    a czy ja pisalem cos o Krakowskim WIXie ?
    wpisz WIX w google (lang:pl) to znajdziesz

    --
    Mateo