  • Data: 2004-12-16 11:56:04
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: Rafał Dziedzic <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew Sikora wrote:

    > W IXie na Westerplatte dwóch największych (poza NetArtem) krakowskich
    > dostawców treści - tj.Was i Expro - właśnie niema ! Ceti to w dużej mierze

    Pewnie dlatego ze z łagiewnik to kawał drogi, bezposrednio sie nie wepniemy,
    dzierzawa drutu tylko pogorszy jakosc, a swiatla... poki co to porywanie
    sie z motyka na ksiezyc...

    Rozwiazanie to dogadanie sie z dostawcami lacz
    (GTS/Futuro/Netia/Cyfronet/Crowley) by zgodzili sie spiac lokalnie w jednym
    miejscu i wymieniac bezplatnie z osiedlowkami ruch lokalny, czyli ze
    wszystkimi ich krakowskimi Klientami. Ja poki co moge placic za ten ruch,
    jakosc dostepu do mnie nie bedzie odbiegac od tego jak by to byl dedykowany
    link.

    To tak w duzym uproszczeniu... gdyby przyjac ze do zaoferowania mam tylko
    zasoby swojej serwerowni... :)

    Ktos z Was ma jakies medium w mojej okolicy?

    Pozdrawiam
    Rafal Dziedzic