  • Data: 2014-09-04 16:29:21
    Temat: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :)
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-04 07:57, Jeffrey pisze:

    > poważnie? mnie nikt nigdy o daty nie pytał, zresztą mam wiele
    > ciekawszych zadań niż wkuwanie na blachę rozporządzeń ministra, jeśli
    > będę potrzebował dokładnego tekstu bez trudu znajdę go w necie i
    > wydrukuję sobie
    > poza tym gdybym chciał uczyć się dat na pamięć studiowałbym historię
    >
    > jeffrey

    Nie gniewaj się, ale nie mam ochoty z Tobą polemizować, bo to co piszesz
    świadczy, że Twoje deklaracje bycia "zawodowym elektrykiem" są zbyt odważne.
    Nie jestem laikiem w tym temacie, bo w zawodzie pracuję od 28 lat,
    systematycznie co 5 lat zdając egzaminy w zakresie dozorowym,
    eksploatacyjnym oraz pomiarów ochronnych i przy każdym egzaminie padają
    pytania dotyczące obowiązującego prawa oraz obowiązujących norm.