    From: Marcin Kwiatkowski <f...@l...bielsko.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ksiazka/tutorial do lekserow
    Date: Fri, 19 Feb 2010 14:43:42 +0000 (UTC)

    On 2010-02-19, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > Bison daje MZ zupelnie niedebugowalne rozwiazanie, nieczytelne wzrokowo,
    > nigdy w pelni w niego nie wdepnalem.
    > Z Antlr za to schodzi zupelnie czytelny kod (przynajmniej Parsera
    > Walkera - lexer jest bardziej specyficzny). Powiedzia?bym, jakby dobry
    > zespol studentów na dobrych zajeciach z translatorów go pisal recznie ;)
    > Dydaktycznie rzecz biorac krzywdy nie zrobi.
    >
    > W nim implementacj? (semantyk?) prawdopodbnie mozesz nalozyc, jak nie
    > chodzi o straszn? szybkosc, w TreeWalker, dosc dobre miejsce dla malo
    > wymagaj?cych semantyk. Chyba ?e szybkosc, ale to przekracza zakres tego
> [...]

    No wlasnie zapoznalem sie z roznymi mozliwosciami i Antlr przypadl mi
    najbardziej do gustu. Szybkosc tu nie ma znaczenia, bo skrytpy parsowane
    sa przy starcie aplikacji. A ze Java przoduje... Coz - projekt jest w
    C++, Jave tez znam akurat wiec to nie problem :) Na poczatek bardzo
    spodobaly mi sie dosteone narzedzia (plugin do Eclipse, ANTLRWorks) - na
    poczatek to niesamowicie ulatwia prace :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Kwiatkowski