  • Data: 2016-11-29 23:08:53
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiscie ze nie przeszkadza. To tylko jeden monitoring wiecej. Wyjezdzam z bramy i
    od razu pod kamere sie lapie. Na kazdym wiekszym skrzyzowaniu kolejne kamery. Kamery
    w autobusach i tramwaach. Wyjezdzam z miasta mam zrobione zdjecie. Do tego mozliwosc
    okreslenia gdzie mniej wiecej jestem jak mam przy sobie telefon. Bycie nie
    szpiegowanym juz sie skonczylo. Z drugiej strony jak wiem ze jestem szpiegowany to
    moge probowac sie zabezpieczyc jak bym chcial na przyklad napad na bank zrobic.