  • Data: 2017-05-01 08:26:50
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Unia jakoś narzuciła Oranżadzie okablowanie (dojście światłowodem) do budynków, może
    ktoś zna link do tych unijnych rozporządzeń?

    -----
    > To ja twierdziłem, że "pan prawnik" będzie miał Orange, gdy Orange dojedzie z
    kablem na jego piętro.
    > Natomiast "pan prawnik" uważa, że on już teraz ma taki wybór - jednego dnia pójdzie
    do punktu sprzedaży Orange i już następnego będzie miał Orange w swoim gniazdku,
    łącznie z Neostradą DSL, a moje uwagi o braku stosownej infrastruktury on próbuje
    bagatelizować stwierdzeniem, że kabelki go nie obchodzą bo jemu ustawa daje prawo
    wyboru.