  • 21. Data: 2014-03-05 19:35:06
    Temat: Re: Kto potrafi obrobić plik AVI?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franek Kalina" napisał w wiadomości
    >Hm... zazwyczaj kiedy potrzebuję wbić gwoździa, biorę gwoździa i
    >młotek. Fotonowo-jonowe generatory drgań wzdłużnych i dezintegracyjne
    >anihilatory otworowe zostawiam na koniec, kiedy tradycyjne metody
    >zawiodą. ;-)

    Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore wiertarke
    udarowa.

    Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

    J.

  • 22. Data: 2014-03-05 19:40:39
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2014 18:03:58 +0100, WW napisał(a):

    > Teraz szukam nowego rejestratora, tak do 500 zł., bez GPS.
    > Zasugerujecie coś?

    Z takimi doświadczeniami raczej się na to nie zdecydujesz, ale ponieważ
    właśnie oglądam rejestratory u Chińczyków to odpisuję. Jakiś odpowiednik
    DOD LS300W w cenie rzędu $65...

    Tylko czuję jakiś dziwny opór przed płaceniem kredytówką, wie ktoś z
    jakich operatorów kart oni mogą korzystać?

  • 23. Data: 2014-03-05 23:32:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.03.2014 19:35, J.F pisze:

    > Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore wiertarke udarowa.
    >
    > Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

    Jednak młotkiem sie wygodniej wbija niż wiertarką.
    :->

  • 24. Data: 2014-03-05 23:36:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-05 19:35, J.F pisze:

    > Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore
    > wiertarke udarowa.
    > Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

    Nie ogarniam. Nawet jak swoim sdsem napierdalam w betonie
    najcieńszym hiltowym wiertłem - nie ma huja we wsi by potem w
    tej dziurze utrzymał się gwóźdź.

    Jak Ty to robisz Jarek ??!!??

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 25. Data: 2014-03-05 23:43:10
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-03-05 18:40, mlodz <b...@m...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Tylko czuję jakiś dziwny opór przed płaceniem kredytówką, wie ktoś z
    > jakich operatorów kart oni mogą korzystać?

    Jak kupujesz przez Aliexpress to raczej jest OK, dużo ludzi używa i nie
    słychać o problemach. Co do innych stron - musisz sprawdzić...

  • 26. Data: 2014-03-05 23:44:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2014 23:36:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie ogarniam. Nawet jak swoim sdsem napierdalam w betonie
    > najcieńszym hiltowym wiertłem - nie ma huja we wsi by potem w
    > tej dziurze utrzymał się gwóźdź.

    Jakbys napierdalal mlotkiem tez by sie nie utrzymal :-)

    > Jak Ty to robisz Jarek ??!!??

    Kolek rozporowy :-)

    No ale pistoletem daje sie gwozdzie wstrzeliwac w beton.

    J.

  • 27. Data: 2014-03-05 23:45:42
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    > Jasne. Ale tam chyba są inne warunki do pracy np nieruchoma kamera względem
    fotografowanego obiektu.

    No właśnie niekoniecznie, bo przy dużych ogniskowych małe drgania kamery
    to duży ruch obrazu, a tu są mniejsze ogniskowe a większe ruchy. Tych
    zdjęć raczej nie ma tyle żeby skorzystać z tego, czy rozkład przesunięć
    jest normalny.

  • 28. Data: 2014-03-05 23:47:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-05 23:44, J.F. pisze:

    > Kolek rozporowy :-)

    W jakie dokładnie kołki rozporowe wbijasz gwoździe ? :>

    > No ale pistoletem daje sie gwozdzie wstrzeliwac w beton.

    Nie miałem jeszcze takiego pistoletu w rency. Dodam, że
    testowałem chyba każdy z wrocławskiego ramirentu.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 29. Data: 2014-03-05 23:54:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.03.2014 23:44, J.F. pisze:
    >/.../
    > Kolek rozporowy :-)

    To nie gwóźdz.

    > No ale pistoletem daje sie gwozdzie wstrzeliwac w beton.

    U mnie kiedyś przeszedł do sąsiada z góry. Chodziliśmy się pytać, czy żyją

  • 30. Data: 2014-03-06 10:54:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Mar 2014, J.F. wrote:

    > Jakbys napierdalal mlotkiem tez by sie nie utrzymal :-)

    Że tak spytam, hartowany gwóźdź? "nie utrzymał"? Próbowałeś?
    Tylko nie pytaj mnie gdzie dziś kupić dobre hartowane gwoździe,
    dające się wbić do betonu, bo nie wiem, a ściślej nie miałem
    w ręku tych np. występujących na allegro.
    Ostatnie takie widziałem (i kupiłem) za "wczesnego balcerowicza".
    Nie mam pojęcia czy dałyby się wbić młotkowiertarką, nie próbowałem.
    Młotkiem - owszem.

    > Kolek rozporowy :-)

    Dyskwalifikacja w zakresie tematu sporu :>

    pzdr, Gotfryd