eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook › Re: Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
    From: "topek " <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
    Date: Mon, 4 May 2009 13:09:07 +0000 (UTC)

    Noe Bat <n...@o...pl> napisał(a):
    > To o program Ci powinno chodzi=E6 a nie o kom=F3rk=EA, bo chyba =
    > wszystkie udost=EApniaj=B1 kontakty interfejsem modemowym.
    Tak, calkiem mozliwe ale chodzi o to, zeby kontakty z outlooka (albo
    wyeksportowanej ksiazki) umial ten program wyczytac.
    nie chce mi sie tworzyc nowej ksiazki.
    Polecisz cos?
    Cos co jest tanie (komorka), ma latwo dostepny soft do synchronizacji, kabel
    do syncu nie jest jakis kosmicznie drogi.
    jak pisalem to ma byc rozwizanie na kilka dni.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy